پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

فلسفه

فلسفه

خبرگزاری تسنیم

یکی از معارفی که امام معصوم سعی دارد در قالب زیارت عاشورا به شیعیان انتقال دهد، تقویت حس انتقام و خونخواهی از سیدالشهدا زیر بیرق امام عصر عجل الله تعالی فرجه است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه کنگره شعر دانشجویی شهید جمهور که در دانشگاه سوره برگزار شد، گفت: در وصف حضرت آیت اله رئیسی صحبت‌های زیاد شده و و شخص مقام معظم رهبری در مناسبت‌های مختلف به ویژگی‌ها و خصائص ایشان به تفصیل پرداختند. آخرین محفلی هم که ایشان به سخنرانی پرداختند در جمع هیئت دولت بود. تقریبا تمام جلسه...

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در آیین اختتامیه کنگره شعر شهید جمهور با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید رئیسی گفت: آیت الله رئیسی اهل وصل بود و نگاه فصل نداشت.

خبرگزاری تسنیم

تهیه‌کننده ویژه برنامه «چراغ» گفت: این برنامه ادای دِینی در 3 ساحت «فرهنگ و هنر»، «تاریخ و معارف» و «اندیشه و فلسفه» بر بلندای نهضت حسینی است.

خبرگزاری مهر

سمنان - نماینده ولی فقیه در استان سمنان بر ترویج حجاب و عفاف در برنامه های ماه محرم تاکید کرد و گفت: هیات‌ها در این زمینه کارهای فرهنگی خوبی را صورت دهند.

وب‌گاه گسترش

حبیب‌اله آسوده، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از اعطای بسته معیشتی به برخی از دهک ها در پویش اطعام و احسان حسینی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

استاد کالج اورینتال پتنا هند با اشاره به رسوم مردم این کشور در ایام محرم، گفت: تمام مردم هند اعم از شیعه، سنی و هندو برای امام حسین (ع) عزاداری می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

نه کنسرسیوم بانکی پول خارج از قاعده خرج می‌کند نه هولدینگ پتروشیمی. درآمد فوتبال باید از حق پخش تامین شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس، عصر روز چهارشنبه به منظور حضور در نشست روسای مجالس بریکس با موضوع «نقش پارلمان ها در تقویت چندجانبه گرایی برای توسعه و امنیت جهانی عادلانه»، وارد سن پترزبورگ شد. این اولین حضور یک مقام عالی رتبه ایران در مجامع عمومی بریکس پس از عضویت قطعی کشورمان در این پیمان مهم است. این نشست، دهمین مجمع پارلمانی بریکس است.

وب‌گاه فرارو

تیپ شخصیتی INTJ که به شخصیت «معمار» معروف است، به خاطر توانایی‌های تحلیلی و استراتژیک قوی‌اش به عنوان یکی از باهوش‌ترین تیپ‌های شخصیتی MBTI شناخته می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر توسعه فنی فدراسیون فوتبال گفت: ساختار فوتبال ما معیوب است، در حال حاضر میانگین سنی بازیکنان تیم ملی بالاست، این درحالی است که مدارس فوتبال ما امکان تزریق بازیکن به تیم های ملی را ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نشست هفتگی اعضای کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی با حضور مجید جلالی از چهره های شناخته شده فوتبال و مدیر توسعه فنی فدراسیون برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال مدعی است در فوتبال ایران طی 30 سال گذشته 300 میلیون تومان هزینه استخدام مربیان درجه چندم خارجی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بعضی از تیپ‌های شخصیتی به خاطر ویژگی‌ها و سبک‌های فکری‌شان در برخی حوزه‌ها از نظر هوش برتری دارند. اما کدام تیپ شخصیتی باهوش تر است؟ در ادامه، باهوش ترین تایپ MBTI را به شما معرفی میکنیم. بعضی از تیپ‌های شخصیتی به خاطر ویژگی‌ها و سبک‌های فکری‌شان در برخی حوزه‌ها از نظر هوش برتری دارند. اما کدام تیپ شخصیتی باهوش تر است؟ به گزارش عرشه آنلاین، در ادامه، باهوش ترین تایپ MBTI را به شما معرفی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهدگفت: مسوولان کشور که عامل به قرآن، مؤمن، مجاهد و ایثارگر هستند باید با اولویت و همه توان با ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه مشهدگفت: مسوولان کشور که عامل به قرآن، مؤمن، مجاهد و ایثارگر هستند باید با اولویت و همه توان با ناهنجاری‌های اجتماعی مقابله کنند.