جمعه 27 مهر 1403

فلسفه

فلسفه

وب‌گاه ورزش سه

لوئیس انریکه در نشست خبری بازی با آرسنال به سوال بزرگ امروز درباره علت خط خوردن نام عثمان دمبله از فهرست پاری سن ژرمن پاسخ داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهرگان یا جشن مهر یکی از جشن های ایران باستان است که در روزهای آغازین فصل پاییز برگزار می شد. مهرگان پس از نوروز بزرگ ترین جشن ایرانیان باستان بوده است. فلسفه ی جشن مهرگان سپاسگزاری از خداوند به خاطر نعمت هایی که به انسان ارزانی داشته و نیز استوار کردن دوستی ها و مهرورزی میان انسان ها است. جشن مهرگان نیز همانند نوروز با آیین یگانه و آداب و رسوم ویژه برگزار می‌شود. جشن مهرگان یکی از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان نظام پرستاری از صدور سالانه دو هزار گواهی در سازمان نظام پرستاری برای مهاجرت پرستاران خبر داد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید از عمکرد شاگردانش تا به اینجای فصل راضی است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: سالانه در سازمان نظام پرستاری 2 هزار گواهی گوداستندینگ (گواهی صلاحیت حرفه‌ای برای مهاجرت) برای پرستارانی صادر می‌کنیم که بهترین پرستاران کشور هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین گفت: آماری که از رشد اقتصادی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و بریکس وجود دارد گویای تغییر حتمی نظم جهانی است.

وب‌گاه ورزش سه

دستیار ایرانی جان اسپرا هم احتمالا از تیم ملی والیبال آمریکا جدا خواهد شد.

خبرگزاری مهر

سی و دومین مجله فرهنگ و علوم انسانی عصر اندیشه با عنوان مردمِ مردم‌سالاری دینی؛ دشواره جمهور در یک تئوکراسی نخبه گرا منتشر شد و روی پیشخان مطبوعات آمد.

وب‌گاه مشرق نیوز

برادران و خواهران، این شهادت که 25 سال انتظار آن می‌رفت، ما را غافلگیر نکرد. ما همگی فرزندان مکتبی هستیم که پیامبران، امامان آن و رهبران آن نیز شهید هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسین نصر معتقد است: مولانا حامل پیامی است مبتنی بر بشر دوستی در جهانی که در آن بُعد متعالی همواره در مرکز جهان‌بینی او قرار دارد و همین خصلت است که جویندگان جهان معاصر را به سوی او می‌کشاند.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه جزییاتی درباره چگونگی عملکرد دادگاه صلح در کاهش اطاله دادرسی مطرح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مهدی انصاری کارگردان برنامه تلویزیونی «امتداد» اعتقاد دارد این برنامه نخبگانی است و منحصراً درباره فلسفه سینما نیست؛ حداقل یک قسمت از این برنامه را ببینید، چرا که همه با سوژه‌های این برنامه خاطره دارند.

وب‌گاه گسترش

گروه صنعتی ایران خودرو با دست بردن در سامانه تقریبا 60 هزار مشتری سورن پلاس و تغییر کد این محصول در درگاه ثبت نام خودرو، به جای تحویل خودرو با موتور EF7، در حال تحویل سورن‌پلاس با موتور XU7P است.