چهارشنبه 18 مهر 1403

فوتبال کره را می‌شناسم و برایشان برنامه دارم / سرمربی اردن: غیبت سون برای کره جانکاه است

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
فوتبال کره را می‌شناسم و برایشان برنامه دارم / سرمربی اردن: غیبت سون برای کره جانکاه است

جمال السلامی، سرمربی اردن، در نشست خبری بازی مقابل کره گفت غیبت سون هیونگ مین ضربه بزرگی برای کره‌ای‌ها است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اردن با هدایت جمال السلامی مراکشی فردا باید در پایتخت این کشور، امان، میزبان کره جنوبی باشد.

اردن در فیفا دی قبلی دو دیدار در مقدماتی جام جهانی انجام داد. آنها در خانه مقابل کویت 1-1 متوقف شدند تا السلامی مورد انتقاد قرار بگیرد ولی اردن در بازی دوم موفق شد فلسطین را 3-1 شکست بدهد. فلسطینی که در همان روزها در سئول موفق شده بود کره را متوقف کند.

اردن در حال حاضر با امتیاز برابر و تفاضل گل براتبر به لطف گل زده بیشتر نسبت به کره جنوبی صدرنشین است. آنها برای حفظ صدرنشینی‌شان فردا کار سختی مقابل کره جنوبی دارند. سرمربی اردن در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوالی درباره غیبت سون هیونگ مین، ستاره بزرگ کره، گفت:" سونی فوتبالیست خیلی بزرگی است و بدون شک نبود او ضربه بزرگی برای کره است. ما این را می‌دانیم و نمی‌خواهیم واقعیت را نادیده بگیریم. ولی در عین حال نباید خوش‌خیالی کنیم چون کره جنوبی بازیکنان خوب زیادی دارد".

السلامی درباره نگرانی‌ها از وضعیت خاورمیانه و برگزاری بازی‌ها در این منطقه گفت:" مشکلی نیست و ما شاهد برگزاری خوب بازی خواهیم بود".

از سرمربی اردن درباره شرایط کره جنوبی در دوران سرمربی جدیدش هونگ میونگ بو پرسیده شد:" در جام ملتها من هدایت اردن را بر عهده نداشتم. بنابراین نمی‌توانم درباره آن تورنمنت نظر بدهم. ولی در این رقابتها یعنی مقدماتی جام جهانی کره رقیب اصلی ما است. من سبک بازی کره و برنامه‌شان را می‌دانم و آنالیز کرده‌ام. ما برنامه خودمان را طراحی کرده‌ایم و مهم این است که در زمین با تمرکز بالا برنامه خودمان را اجرا کنیم".

فوتبال کره را می‌شناسم و برایشان برنامه دارم / سرمربی اردن: غیبت سون برای کره جانکاه است 2