یک‌شنبه 27 خرداد 1403

قابل توجه دانشجویان بی جزوه، قیمت کپی در یزد افزایش یافت

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
قابل توجه دانشجویان بی جزوه، قیمت کپی در یزد افزایش یافت

شریعتمداری مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد از افزایش قیمت انواع خدمات تایپ و تکثیر در استان یزد با توجه به افزایش مواد اولیه این واحدهای صنفی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه قیمت گذاری جدید خدمات فنی تایپ و تکثیر با توجه در پیش بودن ایام امتحانات و جلوگیری از نابسامانی بازار ضرورت داشت ابراز کرد: طبق قانون هرساله باید نرخ گذاری جدید برای واحدهای صنفی انجام گیرد و تاخیر در اعلام نرخ جدید عاملی برای نابسامانی بازار خواهد بود به همین دلیل نرخ گذاری جدید خدمات فنی تایپ و تکثیر با اولویت در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قیمت کاغذ به شدت افزایش یافته بود، مسئولان اتحادیه خدمات فنی تایپ و تکثیر قیمت های جدید را طبق آنالیز جدید به کمیسیون نظارت ارسال و پس از بحث و تبادل نظر با اعضا، نرخ جدید به ستاد تنظیم بازار ارسال و آنجا نیز نظرات اعضا جلب و در نهایت نرخ های جدید ابلاغ شد.

شریعتمداری با اشاره به اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف هستند از نرخ های جدید ابلاغی پیروی کنند و به هیچ عنوان حق ندارند تحت عناوین مختلف قیمت های خود را افزایش دهند اظهار داشت: قیمت کپی A5یک رو 10هزار ریال، کپی A4یک رو16هزار ریال، کپی A3یک رو34هزار ریال و قیمت تایپ هر صفحه پایان نامه دانشجویی 50هزار ریال مورد تصویب اعضا قرار گرفته است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف در پایان تصریح کرد: همشهریان و متولیان واحدهای صنفی مطمئن باشند قیمت گذاری های جدید کاملا آنالیز شده و دقیق است و میزان سود نیز طبق قانون مشخص شده و در این راستا هم مردم و هم هزینه های واحدهای صنفی دیده شده به همین دلیل اگر به هر دلیلی واحد صنفی از نرخ های جدید پیروی نکند طبق قانون جریمه و حتی امکان پلمپ واحد صنفی وجود دارد.

انتهای پیام / ک

قابل توجه دانشجویان بی جزوه، قیمت کپی در یزد افزایش یافت 2