جمعه 31 فروردین 1403

قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غافلگیری در طوفان‌الاقصی، دادن تلفات سنگین، بی‌حیثیت شدن و فروریختن انگاره‌های امنیتی اسرائیل، بحرانی بزرگ برای نتانیاهو پدید آورد؛ اما او کوشید سوار بر موج بحران شود و عُمر سیاسی در حال زوال خود را طولانی‌تر نماید. نتانیاهو پیش از جنگ، مورد اعتراض گسترده در داخل بود، چرا که می‌خواست دیکتاتوری قضائی برپا کند و پرونده مفاسد خود را شخصاً مختومه کند....

وب‌گاه خبر آنلاین

وقتی سیاست‌ها و تصمیمات دولت خروجی‌ای جز افزایش نرخ سکه، طلا و ارز ندارد، می‌توان با صراحت تمام گفت که دولت مدعی بهبود اقتصاد با وجود بی‌اثری تحریم‌ها و ناامنی‌های منطقه در مدیریت اقتصادی کشور، امروز در شرایط مشابه نه‌تنها موفق نبوده است بلکه شکست بیشتری نیز داشته است زیرا پذیرش شرایط و تلاش برای حل آن، خود یک گام برای جبران شکست‌ها است که در این دولت هیچ معنایی ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبری از سوی برخی از رسانه‌ها به جریان می‌افتد؛ «استعفای وزیر اقتصاد»;i از سوی رئیس شورای اطلاع‌رسانی تکذیب می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حمله هوایی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت هفت فرمانده ایرانی شد، یک ضربه سخت غیرمعمول بود و مقامات می‌گویند ایران مصمم به پاسخگویی است و این نگرانی از وقوع جنگ را افزایش می‌دهد. فرناز فصیحی، اریک اشمیت و رونن برگمن 6 آوریل در روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشتند: ایران روز جمعه در مراسم تشییع پیکر این شهدا متعهد شد که انتقام ترور فرماندهان ارشد و دیگر افسران...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گمانه زنی های مقام های آمریکایی در باب واکنش احتمالی تهران بعد از حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق افزایش یافته است. بسیاری هراس دارند که حمله گستاخانه اخیر تل‌آویو زمینه ساز تنشی تمام عیار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

تروریست‌ها در آخرین اقدام خود، شامگاه چهارشنبه نقاطی از دو شهر چابهار و راسک در سیستان‌وبلوچستان و بلوچستان را هدف حمله قرار دادند که باعث شهادت 11 نیروی امنیتی شد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس گفت: در سال 1365 زمانی که حسین خرازی فرمانده لشکر 14 امام‌حسین (ع) به شهادت رسید در جلسه‌ای که برای تعیین جایگزین این شهید سرافراز برگزار شد با تایید امام‌خمینی (ره) علی زاهدی به فرماندهی این لشکر منصوب شد.

وب‌گاه الف

همرزم شهید سردار زاهدی گفت: سه دوره سردار مقاومت سیدحسن نصرالله از رهبری خواهش کردند اگر شود شهید زاهدی به لبنان برگردند که علاقه سیدحسن نصرالله و رهبر معظم انقلاب نشان کارایی ایشان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مصدومیت دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس باعث شد تا امیررضا رفیعی جانشین او در بازی های بعدی شود. مصدومیت دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس باعث شد تا امیررضا رفیعی جانشین او در بازی های بعدی شود. به گزارش عرشه آنلاین، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حال تمرین و روحیه دادن به جانشین خود در پرسپولیس است.

وب‌گاه فرارو

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حال تمرین و روحیه دادن به جانشین خود در پرسپولیس است.

وب‌گاه مشرق نیوز

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران در حال تمرین و روحیه دادن به جانشین خود در پرسپولیس است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه کیهان در عکس صفحه اول خود به جای عکس راهپیمایی دیروز روز قدس عکس تشییع سردار سلیمانی را منتشر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روزنامه کیهان در یک سوتی جالب تصویر تشییع پیکر سردار سلیمانی در 15 دی 98 را به عنوان تصویر خیره‌کننده راهپیمایی روز قدس در 17 فروردین 1403 در صفحه اول خود منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

روزنامه کیهان در این سوتی تصویر تشییع پیکر سردار سلیمانی در 15 دی 98 را به عنوان تصویر خیره‌کننده راهپیمایی روز قدس در 17 فروردین 1403 منتشر کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پاسخ جمهوری اسلامی به شرارت‌های رژیم‌صهیونیستی قطعی است، بازی مطلوب حفظ زمین راهبردی در عین استمرار سیاست ابهام است. در جایی که او منتظر نیست ضربه تاکتیکی هم خواهد خورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه فارن‌افرز در گزارشی، تهاجم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را بازی کردن با آتش دانسته و معتقد است اسرائیل با حمله به کنسولگری ایران از خط قرمز جدیدی عبور کرد که ایران و بسیاری از دولت‌های دیگر آن را مساوی با حمله به خاک ایران دانستند. مقیاس و ماهیت حملات اسرائیل در طول سال‌ها از تمرکز بر حمله به سایت‌ها و تاسیسات تسلیحاتی ایران به یک کارزار هدفمندتر برای ترور رهبران کلیدی عملیاتی...