پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی

خبرگزاری تسنیم

حملات گسترده موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی، نشان از قدرت و عزت اسلام در قلب جهان اسلام داشته و علاوه بر پاسخ‌گویی به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، دریچه امید را برای پاک‌سازی منطقه از شر این غده سرطانی گشوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که مردم ایران اسلامی امشب به شکرانه عملیات غرورآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم صهیونیستی در سراسر کشور جشن برپا می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تقدیر از عملیات «وعده صادق» در بیانیه‌ای آورد: الحمدلله امروز اتحاد، همدلی و هم‌افزایی نیرو‌های مسلح و مقتدر ایران اسلامی و نیز جبهه مقاومت اسلامی در منطقه منجر به تولید قدرت سهمگینی شده است.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اعلام کرد امشب اقشار مختلف مردم به شکرانه عملیات غروآفرین وعده صادف، به‌صورت یکپارچه در سراسر میهن اسلامی بویژه در میادین شهرها به سرور و شادی و نور افشانی می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای درخصوص پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران به جنایت اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تصریح کرد: امشب ملت بزرگ ایران اسلامی به شکرانه این عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و تحقیر تاریخی رژیم خون آشام صهیونیستی در مساجد کشور پیشانی بر آستان قدس ربوبی قرار داده و در این جشن بزرگ ملی، اقشار مختلف...

خبرگزاری تسنیم

دانشگاهیان دانشگاه‌های تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر با برگزاری تجمعاتی در صحن دانشگاه از عملیات سپاه پاسداران علیه سرزمین های اشغالی حمایت کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت مردم ایران از حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی بیانیه ای را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. نخست‌وزیر پیشین عراق به حمله موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، عادل عبدالمهدی، نخست‌وزیر پیشین عراق در واکنش به حمله شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی در صفحه کابری خود در شبکه ایکس نوشت: دیروز طوفان الاقصی بود و امروز طوفان الوعد الصادق و به یاری خداوند طوفان...

خبرگزاری تسنیم

احمد یوسف‌زاده از ترجمه و انتشار 40 دل‌نوشته از جوانان و دانشجویان عراقی درباره شهید سردار سلیمانی در قالب یک کتاب خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در این بیانیه آمده است: پاسخ مشروع و تنبیهی ایران که بر اساس ماده 51 منشور سازمان ملل متحد انجام شد، نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تجاوزات دشمن، قاطع، کوبنده و پشیمان کننده عمل خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی می‌گوید: آمریکا از قبل اعلام کرده بود که وارد جنگ رژیم صهیونیستی و ایران نخواهد شد، از طرفی ایران هم از طریق مجاری دیپلماتیک و به صراحت به آمریکا اعلام کرده بود که وارد این بازی نشود و به صراحت این پیام را به واشنگتن منتقل کرد که آنها خطایی مرتکب شدند و باید پاسخ خود را دریافت کنند، اگر شما وارد این بازی شوید حتماً همه موقعیت‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی دیگر از دستاوردهای دیگر این عملیات، گسترش شعاع وحدت در جریان‌های سیاسی بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو، واکنش هنرمندان به حمله تنبیهی سپاه علیه رژیم صهیونیستی چشمگیر بود. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور، ضمن انتشار برخی از آثارش با موضوع مبارزه با رژیم صهیونیستی نوشت: «به امید زوال هرچه زودتر رژیم جعلی.» محمدرضا شاهمردی نویسنده و کارگردان تئاتر با انتشار متنی مزین به عکس شهید محسن صداقت از شهدای راه قدس نوشته است: «گریه های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همزمان با حملات تنبیهی و عملیات گسترده سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به واسطه حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران تعدادی از هنرمندان حوزه‌های مختلف در قالب تصویر و جمله به این عملیات واکنش نشان دادند. مسعود شجاعی طباطبایی از هنرمندان شناخته شده عرصه کاریکاتور که طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از هنرمندان فعال عرصه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: "جان بولتون" مشاور سابق امنیت ملی آمریکا، حمله تلافی‌جویانه ایران به سرزمین‌های اشغالی را شکست سنگین توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی و ایالات متحده ارزیابی کرد و خواهان واکنش به مراتب شدیدتر تل‌آویو شد.