پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

قاسم سلیمانی

قاسم سلیمانی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) سخنرانی خود را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همرزمان شهیدش آغاز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش‌بینی‌ها حاکی از این بود که احزاب در دولت رئیسی به حاشیه بروند، این پیش‌بینی از سخنان او در مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری نشأت گرفت و رنگ باختن جناح‌بندی‌های سیاسی نقطه آغازین ابهامات درباره رویکرد او نسبت به احزاب و گروه‌های سیاسی بود چراکه به اعتقاد تحلیلگران سیاسی، تنوع سیاسی لازمه شکوفایی سیاسی در کشور است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: برای اربعین 1403 خود را آماده می‌کنیم که با اتکا به مردم و مشارکت آن‌ها اربعین خوبی را رقم بزنیم.

خبرگزاری تسنیم

بهار سال 95 برای مرد خطه شمال کشور خصوصا مازندران فراموش نشدنی است. در همین ماه بود که تعدادی از رزمندگان لشکر 25 کربلا در منطقه خان طومان سوریه توسط تروریست ها به شهادت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی بیانیه ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای تاکید کرد: جایگاه راهبردی و بی‌بدیل شهید والامقام صیاد شیرازی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان نیرو‌های مسلح و همچنین تبعیت خالصانه ایشان از امامین انقلاب اسلامی باعث شد تا عرصه بر استکبار جهانی به تنگ بیاید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای نوشت: نقش‌آفرینی‌های بزرگ شهید صیاد شیرازی نه تنها در پیش از انقلاب و در طول مبارزه با نظام ستم شاهی بلکه در تمام دوران خدمت درخشان در نیروهای مسلح تا هنگام شهادت، به ویژه تلاش‌های صادقانه در استحکام‌بخشی، تقویت وحدت، تعامل، هم‌افزایی و همدلی بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش و سپاه همواره چراغ راه مجموعه‌های دفاعی، نظامی، امنیتی و انتظامی کشور قرار داده...

خبرگزاری تسنیم

شواهد و قرائن زیر نشان می‌دهد فرآیندهای جنگ ترکیبی علیه اسرائیل در مراحل پایانی خود قرار دارد. به طوری که دامنه بحران در سرزمین‌های اشغالی فراگیر شده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سیدرضا میرجعفری، همزمان با آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان، شاعران در حرم مطهر رضوی از شهیدالقدس خواندند. از سری برنامه‌های کنگره ملی شهیدالقدس که به همت بنیاد مکتب حاج قاسم و با هدف بزرگداشت مقاومت مردم فلسطین و نقش پر رنگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری‌ست، شب شعر شهید القدس در حرم رضوی برگزار شد. به همین بهانه گفت و گویی داشتیم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی منتشر شد. متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ لمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عاهَدُوا للَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا شهید صیاد، سپر بلای ملت، در عبور از تنگه‌ها و فتح قله‌ها بود شهید سپهبد علی صیاد...

خبرگزاری میزان

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تأکید کرد: اقتدار و بالندگی روزافزون نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها مرهون ایستادگی، ایثارگری، دلیری و پایمردی‌های مردانی بی ادعا، چون صیاد شیرازی، حاج قاسم سلیمانی و محمدرضا زاهدی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت سالروز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی بیانیه‌ای صادر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار شریف درباره پاسخ ایران درپی حمله به سفارت کشورمان در دمشق، خاطرنشان کرد: هر گونه رفتاری که موجب تعرض به حریم ایران شود، با پاسخ پشیمان‌کننده مواجه خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با دانشجویان و فعالان دانشجویی دانشگاه‌های مختلف در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. در این دیدار 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل‌های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاه‌های خود پرداختند. حسین قنواتی، دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، پوریا عصار به نمایندگی از بسیج...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک گروه هکری از حمله سایبری به وب سایت وزارت جنگ اسرائیل و دستیابی به اسناد و اطلاعات این وزارتخانه خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

در دیدار ماه مبارک رمضان رهبر معظم انقلاب با فعالان دانشجویی 6 تن از دانشجویان به نمایندگی از تشکل های دانشجویی به بیان سخنان و دیدگاههای خود پرداختند.