جمعه 8 تیر 1403

قاضی‌زاده هاشمی: اوج مشارکت مردم سال 88 رقم خورد / چرا مردم قهر کردند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قاضی‌زاده هاشمی: اوج مشارکت مردم سال 88 رقم خورد / چرا مردم قهر کردند؟

اقتصادنیوز: تا قبل از دهه 90 مسئله مشارکت مردم و قهر مردم از صندوق را نداشتیم؛ اوج مشارکت مردم سال 88 است.

به گزارش اقتصادنیوز، امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: اقتصاد وامنیت همسایگان را امنیت و اقتصاد خود می‌دانیم. اما به عنوان یک ایرانی شرمنده‌ام اگر نگاه خودتحقیری داشته باشیم! برخی بحث جاده های ترکیه را بدون رعایت انصاف درباره نهضت جاده سازی دولت سیزدهم به رخ کشیدند.

وی گفت: یک زمانی وقتی رئیس جمهور ایران به ترکیه می رفت خیابانهای استانبول بسته می شد و مردم آنجا به مسئولانشان می گفتند از مسئولان ایران یاد بگیرید. ولی وقتی دولتهای یازدهم و دوازدهم روی کارآمدند دچار سراشیبی شدیم و عقب افتادیم.

قاضی زاده ادامه داد: آقای پزشکیان مطالب درستی می‌فرماید ولی در مقام بیان چه ایشان و چه مشاورانشان و چه اعضای کمپینشان... حداقل مرزبندی کند آقای پزشکیان با حرفهایی که اساس انقلاب را زیر سوال می برد. اقتصاد وامنیت همسایگان را امنیت و اقتصاد خود می‌دانیم. اما به عنوان یک ایرانی شرمنده‌ام اگر نگاه خودتحقیری داشته باشیم!

وی گفت: برخی بحث جاده های ترکیه را بدون رعایت انصاف درباره نهضت جاده سازی دولت سیزدهم به رخ کشیدند. الان که شهید رئیسی دوباره این نهضت سازندگی را درست کرده، برخی آقایان که فرصت حرف زدن یافته اند طلبکار بوده اند.

وی ادامه داد: در دولت شهید رئیسی دنبال احیای قدرت ایران بودیم و موفق شدیم. ایران همیشه الهام بخش کشورهای منطقه بوده و امروز الهام بخش کشورهای جهان است.

وی گفت: درباره صحبتهای آقای پورمحمدی بگویم که تا قبل از دهه 90 مسئله مشارکت مردم و قهر مردم از صندوق را نداشتیم؛ اوج مشارکت مردم سال 88 است. اما چرا اینطور شد بعد از 88؟ که حالا اینطور اعضای ستاد آقای پزشکیان مردم را ازمور موهوم بترسانند و بگویند اگر نیایید چه می شود!

قاضی زاده گفت: چرا مردم قهر کردند؟ چون دوگانگی دیدند. وزیر مسکنی که مسکن نداشت و خودش در باستی هیلز بود و الان در ستاد آقای پزشکیان است؛ مردم نجیب ما وقتی اینها را می بینند چه فکری می کنند؟

وی گفت: یا اتفاقی که بر سر بنزین در سال 98 رخ داد؛ رفتاری که با مردم شد و نحوه تعامل دولتمردان با مردم، چه اتفاقی رقم زد. سال 98 چه کسی اینترنت را کلا بست؟ الان مسئولیت دارد در ستاد آقای پزشکیان و قائم مقام ستاد اوست. مردم اینها را می بینند دچار تردید می شوند.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید