یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

قاضی‌زاده هاشمی: مسوولان بنیاد شهید در مسیر راهپیمایی 22بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
قاضی‌زاده هاشمی: مسوولان بنیاد شهید در مسیر راهپیمایی 22بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حاشیه جلسه هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس گفت: هر ساله ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت ایام الله دهه فجر ستاد متمرکزی را تشکیل می دهیم که این ستاد برنامه ریزی برنامه‌های دهه فجر را انجام می‌دهد.

وی اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر در بنیاد شهید از گلزار شهدا شروع می‌شود و در طی روزهای دهه فجر برنامه های مختلفی را داریم.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: ما معمولاً در جشنواره فیلم فجر با چند فیلم سینمایی شرکت می کنیم که امسال با 5 فیلم در جشنواره حضور داشتیم که 3 فیلم از آنها به مرحله مسابقه راه پیدا کرد.

رئیس بنیاد شهید تاکید کرد: بنیاد شهید جدا از جشنواره فیلم فجر در تمام جشنواره‌های دهه فجر اعم از جشنواره تئاتر و موسیقی حضور فعال دارد.

وی اضافه کرد: همچنین ما در بنیاد شهید در حوزه کتاب هم 180 تالیف جدید داشتیم.

قاضی زاده هاشمی یادآور شد: امسال نیز همچون سالهای گذشته حضور خانواده شهدا و ایثارگران را در مراسم راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت.

وی گفت: روز 22 بهمن بنیاد شهید در سراسر کشور میز خدمت خواهد داشت و ایثارگران و خانواده محترم شهدا می‌توانند در مسیر راهپیمایی با مدیران بنیاد ارتباط داشته باشند و پیگیر مسائل خود باشند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

دهه فجر

بنیاد شهید 22 بهمن ایثارگران شهدا این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
قاضی‌زاده هاشمی: مسوولان بنیاد شهید در مسیر راهپیمایی 22بهمن پاسخگوی مردم خواهند بود 2