شنبه 8 اردیبهشت 1403

قالیباف: نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت با عوامل حمله تروریستی راسک برخورد کنند

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
قالیباف: نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت با عوامل حمله تروریستی راسک برخورد کنند

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درخصوص واقعه تروریستی در راسک تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درخصوص حادثه تروریستی در راسک خواستار اقدام فوری نیرو‌های امنیتی و انتظامی در شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت شد.

به گزارش تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی درخصوص واقعه تروریستی در راسک تصریح کرد: نیرو‌های امنیتی و انتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

وقوع جنایت تروریستی حمله به مقر انتظامی شهرستان راسک، استان سیستان‌و‌بلوچستان، که موجب شهادت و مجروحیت جمعی از کارکنان غیور و رشید فراجا شد، باعث تأثر فراوان گردید.

ارتکاب حوادث و جنایات تروریستی علیه امنیت و اقتدار این مرزوبوم از سوی دشمنان پلید و گروهک‌های تکفیری و شرور تازگی نداشته و آنان همواره با اقدامات خود تلاش کرده‌اند در اراده ملت ایران خدشه وارد سازند. اما بدانند این تحرکات بی‌اثر با مجازاتی سرسختانه پاسخ داده خواهد شد. لازم است نیرو‌های امنیتی وانتظامی به‌فوریت و جدیت به شناسایی و برخورد با عوامل این شرارت اقدام کنند.

ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این سربازان رشید و جان‌برکف به مقام معظم رهبری، فرماندهی انتظامی کشور، مردم شریف سیستان‌و‌بلوچستان و خانواده معزز آنان، درجات رفیع و رضوان الهی برای شهیدان سرافراز و شفای عاجل مجروحان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف

رئیس مجلس شورای اسلامی

از میان اخبار

«هرچه داری متعلق به دولت است فکر می‌کنی این اکسیژن مال توست؟»

تضادهای هنری کیسینجر؛ چگونه بینش استراتژیک و نزدیک بینی اخلاقی بزرگترین دولتمرد آمریکا را شکل داد؟