شنبه 14 مهر 1403

قتل فرزند و خودکشی دردناک در پردیس

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
قتل فرزند و خودکشی دردناک در پردیس

با دریافت خبری مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در فاز 8 پردیس، عوامل انتظامی این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل موردنظر اعزام شدند.

سرهنگ مراد صارمی فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: پس از حضور عوامل کلانتری در محل، خانمی حدود 38 ساله به مأموران مراجعه کرد و اظهار داشت که همسر سابقش با ورود به خانه وی با همسر فعلی‌اش درگیر شده و او را به‌سختی مجروح کرده که به علت شدت جراحات به مرکز درمانی منتقل شده، اما شوهر سابقش ناگهان پسرش - فرزند خودش - را گروگان گرفته و به داخل خانه برده و در را قفل کرده و مدام تهدید به قتل می‌کند.

به گزارش ایران، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس ادامه داد: مأموران پلیس با توجه به حساسیت موضوع طی هماهنگی با مقام قضایی و اخذ حکم ورود و هماهنگی با عوامل اورژانس و یک قفل ساز پس از باز کردن در و وارد شدن به خانه، مشاهده شد که پسر بچه 13 ساله با ضربات متعدد چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده و پدرش نیز در کنار فرزند خود با ضربات چاقو اقدام به خودکشی کرده و تلاش‌های عوامل اورژانس که در محل حضور داشتند بی‌نتیجه ماند.

سرهنگ صارمی افزود: با توجه به مرگ قاتل رسیدگی و پیگیری ابعاد پنهان موضوع در دست بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی است.

از میان اخبار

علت سیل مرگبار جیرفت چه بود؟

صحرای آفریقا به یکباره سبز شد؛ معجزه یا فاجعه؟