چهارشنبه 4 مهر 1403

قتل وحشتناک دختر 16 ساله توسط پیک موتوری | اعترافات هولناک قاتل بی‌رحمش را بخوانید

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
قتل وحشتناک دختر 16 ساله توسط پیک موتوری | اعترافات هولناک قاتل بی‌رحمش را بخوانید

دست پسر جوانی که دختر نوجوان را به طرز فجیعی به قتل رسانده بود بالاخره رو شد.

در تابستان امسال، جسد یک دختر جوان در یکی از اتوبان‌های تهران توسط رانندگان خودروهای عبوری به مرکز فوریت‌های پلیسی گزارش شد.

به دنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره 10پلیس آگاهی تهران همراه قاضی محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی در محل حادثه با جسد سوخته  دختر 16 ساله ناشناسی مواجه شدند که هدف ضربات مهلک سنگ قرار گرفته و به قتل رسیده بود. بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در جریان یک درگیری قربانی جنایت شده و قاتل پس از ارتکاب جرم اقدام به آتش زدن جسد کرده است.

کارآگاهان که در جریان بررسی‌های میدانی متوجه وجود دوربین‌های مداربسته اتوبان شده بودند آنها را هدف بازبینی قرار دادند و لحظه به لحظه فیلم صحنه جنایت را مشاهده کردند که مشخص شد، مقتول و پسر جوانی با یک موتورسیکلت به محل مورد نظر آمدند اما دقایقی بعد به دلایل نامشخصی پسر جوان بی‌رحمانه یک سنگ بزرگ را کنار اتوبان برداشته و سر دختر هدف ضربه قرار داده است.

شناسایی هویت مقتول

تحقیقات همچنان ادامه داشت تا اینکه زن جوانی به پلیس آگاهی رفت و گمشدن خواهر خود را اعلام کرد که در این شاخه از تحقیقات مشخص شد، دختر گمشده همان مقتول پرونده قتل اتوبان است.

پس از اینکه خواهر مقتول در پزشکی قانونی کهریزک هویت جسد را تأیید کرد، ماجرا را اینطور توضیح داد: خواهرم با پسر جوانی رابطه عاشقانه داشت اما آن پسر به‌خاطر ارتکاب سرقت به زندان افتاد.

او در ادامه گفت: پس از این ماجرا خواهرم با دوست صمیمی پسری که زندان رفته بود به نام نیما رفت و آمد پیدا کرد. صبح روزی که او ناپدید شد به من پیام داد قصد دارد با نیما بیرون برود.

زن جوان ادامه داد: هنگامی که خیلی نگران شدم به نیما زنگ زدم اما او مدعی شد که از خواهرم خبری ندارد و برای تفریح به شیراز رفته است. پس این تماس به پلیس آگاهی آمدم تا موضوع فقدان را اعلام کنم که متوجه شدم خواهرم به قتل رسیده است.

دستگیری قاتل در مولوی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات خیلی مهم، اقدامات فنی را کلید زدند و متوجه شدند که نیما به عنوان پیک موتوری در یک غذافروشی در یوسف‌آباد کار می‌کند و به دروغ گفته که در شیراز است.

تیم جنایی در گام بعدی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی، مخفیگاه متهم را در خیابان مولوی شناسایی کردند و پس از تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس نیما را در یک عملیات ضربتی به دام انداختند.

اعتراف به قتل دختر 16 ساله

متهم در جریان تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر هرگونه ارتباط با مقتول بود اما پس از مواجه با فیلم‌های دوربین مداربسته اتوبان کردستان جنوب به ارتکاب جنایتی هولناک اعتراف کرد و گفت: پس از اینکه دوستم به‌خاطر سرقت به زندان افتاد با دختر جوان ارتباط برقرار کردم. شب حادثه برای وقت گذرانی به فضای سبز کنار اتوبان رفتیم اما دختر 16 ساله به من فحاشی کرد که در یک لحظه کنترلم را از دست دادم و با سنگی که کنار اتوبان قرار داشت او را به قتل رساندم.

مرد جنایتکار ادامه داد: پس از ارتکاب جنایت برای اینکه مقتول شناسایی نشود از موتورسیکلت خود بنزین کشیدم و جسد را آتش زدم در ادامه نیز در خانه شوهر خاله‌ام مخفی شدم و به دروغ به خواهر مقتول گفتم برای تفریح به شیراز رفتم.

پس از این اعترافات تکاندهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قاضی شفیعی از شعبه پنجم دادسرای امورجنایی، متهم جهت روشن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.