جمعه 8 تیر 1403

قتل یک زوج توسط مرد همسایه / جزئیات یک جنایت در خیابان کارگر تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
قتل یک زوج توسط مرد همسایه / جزئیات یک جنایت در خیابان کارگر تهران

اقتصادنیوز: مرد همسایه‌ای که به‌خاطر مسائل ساختمانی، زن و شوهر جوانی را مقابل چشمان فرزندشان به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

امروز شنبه دوم تیرماه، صدای درگیری 2 همسایه در یک ساختمان، سکوت صبحگاهی محله کارگر جنوبی را در هم شکست و خیلی زود وقوع جنایتی هولناک به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش داده شد.

طولی نکشید که ماجرای این مرگ مشکوک در بی‌سیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پیچید و خیلی زود بازپرس براعه از شعبه سوم دادسرای امورجنایی، به‌همراه تیم بررسی صحنه جرم پای در ساختمان موردنظر گذاشتند.

ماشین‌های کلانتری 115 رازی، پلیس آگاهی، مأموران تیم تشخیص هویت، آمبولانس پزشکی قانونی و خودروی بازپرس ویژه قتل در محل حضور داشتند؛ جمعیت زیادی نیز اطراف حلقه زردرنگ امنیتی جمع شده و با نگرانی به‌دنبال اخبار تازه‌ای از این جنایت هولناک بودند.

تیم جنایی در راه‌پله‌های ساختمان موردنظر با جسد زن و شوهر جوانی مواجه شدند که براثر ضربات متعدد چاقو قرار گرفته به قتل رسیده بودند و یک پسر حدوداً 3 ساله با لباس خونین و چهره بهت زده که فرزند 2 مقتول بود در صحنه جنایت حاضر و بررسی‌ها نشان می‌داد که او این درگیری مرگبار را مشاهده کرده است.

مأموران تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی در نخستین گام از روی اجساد و صحنه جرم اقدام به انگشت‌نگاری کردند؛ گزارش‌های اولیه نیز حکایت از آن داشت که این زن و شوهر در جریان درگیری با یکی از همسایه‌ها به قتل رسیده‌اند و عامل این جنایت قبل از رسیدن پلیس فرار کرده است.

بدین ترتیب اقدامات اطلاعاتی آغاز و طولی نکشید تا تردد متهم در همان حوالی صحنه جرم شناسایی شد که در ادامه تیم پلیسی او را به اتهام مباشرت در قتل عمدی بازداشت کردند.

متهم ماجرای جنایت را اینطور توضیح داد: چند وقت پیش در یکی از واحد‌های این ساختمان ساکن شدم و در همان ابتدا با مرد همسایه به‌خاطر مسائل ساختمانی اختلاف پیدا کردم، حتی به‌خاطر این موضوع در دادسرای محله شکایت خود را ثبت کردم، اما به نتیجه‌ای نرسیدم.

مرد جنایتکار گفت: ساعتی قبل طبق معمول به‌خاطر شارژ و دیگر مسائل ساختمانی با همسایه مشاجره پیدا کردم و به خانه آمدم؛ خیلی عصبانی شدم به‌همین خاطر چاقویی را برداشتم و برای ترساندن به خانه آنها رفتم؛ مرد همسایه به بیرون آمد که با یکدیگر درگیر شدیم و در جریان این نزاع با 14 ضربه چاقو او را به قتل رساندم.

او ادامه داد: همسر مقتول که فرزندش را به آغوش کشیده بود به سمت آشپزخانه رفت و چاقویی را برداشت او قصد داشت تا به من حمله کند که به او نیز 3 ضربه وارد کردم؛ سپس آنها در نزدیکی هم روی زمین افتاند و جان دادند؛ پسر 3 ساله این زوج نیز شاهد جنایت بود.

پس از پایان بررسی صحنه جرم و اظهارات تکان‌دهنده، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مأموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحقیقات خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

با دستور قضایی، اجساد برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید