جمعه 15 تیر 1403

قدیمی‌ترین فیلم گرفته شده از تخت جمشید / ویدئو

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
قدیمی‌ترین فیلم گرفته شده از تخت جمشید / ویدئو

تخت جمشید، پرسپولیس یا ارگ پارسه یکی از مهمترین جا‌های دیدنی ایران در مرودشت استان فارس است که در فهرست آثار ملی ایران و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. تخت جمشید نمادی از شکوه و عظمت در ایران باستان و یکی از جا‌های دیدنی شیراز است. شاید بتوان منطقه تخت جمشید و بنا‌های باقی مانده در آن را از مهم‌ترین اسناد تاریخ تمدن در جهان دانست. ازاین‌رو، دانشمندان و باستان‌شناسان برجسته‌ای...

چکامه چمن ماه زمانی که در ایران فعالیت داشت در فیلم‌ها و سریال هایی مثل شکوفه، اعترافات ذهن خطرناک من، شکلات، بودن یا نبودن، پرواز در حباب و.... به ایفای نقش پرداخت.

به گزارش عرشه آنلاین؛ چکامه چمن ماه، بازیگر 43 ساله که ده سال پیش از ایران به ترکیه مهاجرت کرد و در شبکه جم مشغول به فعالیت شد، با انتشار یک استوری و پست، از بازگشت خود به ایران خبر داد و در پاسخ به کامنت یکی از دنبال کنندگانش این خبر را تایید کرد.

چمن ماه زمانی که در ایران فعالیت داشت در فیلم‌ها و سریال هایی مثل شکوفه، اعترافات ذهن خطرناک من، شکلات، بودن یا نبودن، پرواز در حباب و.... به ایفای نقش پرداخت. طی روزهای گذشته، احمد سعیدی، خواننده هم به ایران بازگشت.

منبع: برترین ها هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

قدیمی‌ترین فیلم گرفته شده از تخت جمشید / ویدئو 2
قدیمی‌ترین فیلم گرفته شده از تخت جمشید / ویدئو 3