شنبه 1 اردیبهشت 1403

قلیان در همدان جمع‌آوری شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
قلیان در همدان جمع‌آوری شد

همدان - ایرنا - طرح یک‌روزه جمع‌آوری عرضه‌کنندگان قلیان در 2 منطقه گردشگری و پرازدحام همدان اجرا شد.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین طرح مشترک برخورد با عرضه قلیان در محور و محوطه گردشگری و توریستی گنج نامه و بلوار ارم عملیاتی شد.

محمدعلی گلشن افزود: در راستای اجرای این طرح که با برنامه ریزی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری و همکاری اداره بهداشت و نیروی انتطامی انجام شد، 150 عدد قلیان از سطح این نقاط گردشگری جمع آوری و تحویل مرکز بهداشت همدان شد.

وی با بیان اینکه این طرح در صورت نیاز و بی توجهی به هشدارهای صادره ادامه خواهد داشت تاکید کرد: عرضه قلیان و دورهمی مردم از عوامل اصلی در شیوع کرونا و بی توجهی به سلامت اجتماعی به طور قطع عامل گسترش این ویروس است.

سرپرست مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان یادآور شد: با توجه به تبصره یک بند 2 ماده 55 قانون شهرداری ها و مطالبات مردمی، با حمایت دادستان و دستگاه انتظامی همدان با عرضه غیرمجاز قلیان در اماکن عمومی به ویژه پارکها برخورد جدی خواهد شد.

گلشن اضافه کرد: شهرداری همدان در راستای حمایت از سلامت خانواده و حفظ حقوق شهروندی با هرگونه عرضه و فروش قلیان در پارک ها و اماکن عمومی برخورد می کند.

*س_برچسب‌ها_س*