شنبه 6 مرداد 1403

قم

قم

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از فعال شدن پدافند هوایی در نزدیکی تاسیسات هسته ای کاشان منتشر شده که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. ماجرای این تصاویر چیست؟

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران از رشد 6 درصدی اهدای خون در بهار امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی نسبت به وقوع بارش‌های سیل‌اسا در برخی مناطق کشور طی بعدازظهر امروز هشدار صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: مشخص نیست علت به گل نشستن دسته‌جمعی نهنگ‌ها چیست. برخی کارشناسان می‌گویند هنگامی که یک نهنگ خلبان به گل بنشیند و دچار مشکل شود، بقیه نهنگ‌ها هم برای کمک به دنبال آن می‌روند.

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله سید جعفر شبیری زنجانی از دوستان دوران طلبگی رهبر انقلاب هستند که خاطرات جالب توجهی از سلوک شخصی رهبری و دوران طلبگی و مبارزات ایشان ذکر می‌کنند.

وب‌گاه فرارو

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: «در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین تحت عنوان کلاهبرداری در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.»

وب‌گاه فرارو

هواشناسی استان قم هشدار داد: «گردوخاک آسمان این استان را در 48 ساعت آینده، آلوده و غبارآلود می‌کند.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بشیر حاجی بیگی، با اشاره به رشد شاخص اهدای مستمر خون در کشور، گفت: این شاخص هم اکنون در کشور بیش از 55 درصد است که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است و استان‌های سمنان و یزد با نزدیک به 66 درصد و قم با بیش از 64 درصد بالاترین شاخص اهدای مستمر را ثبت کرده اند. وی با تاکید بر اهمیت جوان سازی جمعیت اهدا کنندگان خون با توجه به سالمندی جمعیت و...

خبرگزاری مهر

مدیرکل پژوهش‌های عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه گفت: برای نخستین بار مجوز چاپ 10 نشریه علمی حوزوی صادر شده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت آغاز عملیات اجرایی گرد و غبار در منطقه گفت: شهید رییسی پای رعایت همه ضوابط محیط‌زیستی می‌ایستاد.

وب‌گاه الف

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به دستگیری کلاهبرداران پی‌کوین گفت: در پی شکایت 18 نفر از مالباختگان ارز دیجیتال که 55 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده بودند، 3 نفر از عاملین، تحت عنوان کلاهبرداری و اخلال در نظام اقتصادی کشور دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده در ساعت‌های آغازین امروز شنبه 23 تیر 1403 اعلام شد.

خبرگزاری مهر

هفته اول لیگ برتر فوتسال با برگزاری 7 دیدار به پایان رسید و دو تیم مدعی گیتی پسند و مس سونگون شروع مقتدرانه ای داشتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دادستان عمومی و انقلاب قم از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ارز دیجیتال در این استان خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون مخاطرات زمین سازمان زمین‌شناسی گفت: از 20 سال پیش، ذرات کمتر از 10 میکرون که تا عمق سیستم تنفسی نفوذ می‌کند، عمده ذرات گرد و غبار را تشکیل می‌دهند.