دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسین متألهی، دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با بیان اینکه ستاد توسعه زیست فناوری با یاری همه بازیگران و فعالین نظام زیست فناوری به دنبال رشد مستمر و متوازن در حوزه‌های مختلف اقتصاد زیستی با توجه به فناوری‌های آینده ساز است، اظهارداشت: قطعاً رسالت و مأموریت ستاد توسعه زیست فناوری محدود به حوزه...

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی جدید از امروز تا پنجشنبه در اغلب استان‌های کشور خبر داد و با توجه به احتمال وقوع بارش‌های شدید، نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار داد.

خبرگزاری تسنیم

آیت الله جعفر سبحانی گفت: مردم باید متوجه شوند که مالیات پرداختی آنها در کشور هزینه می‌شود و به هیچ عنوان مورد اتلاف قرار نمی‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی استان قم: طی هماهنگی و تعامل مناسب با مقام قضائی استان، در بازرسی صورت گرفته از شرکت موصوف 2 تن و 690 کیلوگرم چای و 373 تن و 588 کیلوگرم روغن خوراکی جمعاً به میزان 376 تن و 278 کیلوگرم به دلیل عدم ثبت در سامانه جامع انبار‌ها و عدم ثبت ورود و خروج کالا به انبار‌ها کشف و توقیف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز، یکشنبه، و فردا در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، برخی مناطق شرق و جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز مرکزی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، در برخی مناطق گردوخاک و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده...

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط کشور تا پنجشنبه خبر داد و نسبت به آب‌گرفتگی، سیلاب و خسارت به محصولات کشاورزی هشدار صادر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی در حال ورود به کشور است. به تدریج گستره این سامانه بارشی به کل نیمه‌غربی خواهد رسید. با فعالیت سامانه بارشی و ادامه بارش‌ها امروز یکشنبه (2 اردیبهشت) در ساعات عصرگاهی در 20 استان پیش‌بینی می‌شود. بارش‌هایی که با هشدار زرد همراه است. به گزارش عرشه آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «استان‌های کرمان، شمال هرمزگان،...

وب‌گاه ورزش سه

دروازه‌بان باتجربه مس رفسنجان با انتشار تصویری از بازی گذشته تیمش به تمجید از سرمربی فولاد پرداخت.

وب‌گاه گسترش

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی، اعلام کرد که پروژه کروکی برخط، که تا سال‌هاست در حال انجام است، به مرحله نهایی خود نزدیک شده است. این پروژه شامل عقد قرارداد، تهیه سخت‌افزار و آزمایش در قم بوده است. او افزود که حدود دو ماه است که این پروژه به فاز نهایی خود نزدیک می‌شود و 5 تا 6 استان حدود 90 درصد از پوشش کروکی برخط را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری 2 سوداگر مرگ در حین انتقال مواد افیونی به پایتخت خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری 2 سوداگر مرگ در حین انتقال مواد افیونی به پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته مسئولان، کروکی برخط به سبب داده محوری بودن به شناسایی نقاط حادثه خیز، رانندگان پرخطر و... کمک خواهد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره انتقادات به مشی دولت در موضوع حجاب، می گوید: فکر می‌کنم بعد از فرمایشات رهبری و مسائل عالی که ایشان مطرح کردند، دولت با مدنظر قرار دادن همان مسائل مدنظر ایشان، روش درستی اتخاذ کرده و با مشی «بفرما» شروع کند چراکه اگر شروع نکند، مجددا مسائل قبلی و بعضاً بدتر به وجود می آید.

وب‌گاه مشرق نیوز

هم‌اندیشی بین‌المللی بررسی ابعاد راهبردی - امنیتی عملیات وعده صادق به همت گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

کامبک شمس‌آذر در ورزشگاه آزادی برابر استقلال، عملیاتی بود که شروع شد ولی به انتهایش نرسید.