دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

سازمان هواشناسی نسبت به بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا (سه‌شنبه و چهارشنبه) هشدار نارنجی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز سه‌شنبه در اکثر مناطق کشور به‌جز غرب و جنوب غرب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی شده است. امروز بارش‌ها در استان‌های البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، 36 میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه فرارو

فاضل میبدی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای برای دفن کردن افراد خودکشی کرده خارج از قبرستان سایرین وجود دارد می‌گوید: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند. کسی که می‌گوید برای این افراد مراسم برگزار نکنیم نظرش خلاف منطق، عاطفه و وجدان است، دستور کلی شرع این است باید به خانواده متوفی احترام گذاشت تا برای او تسلای خاطر باشد.»

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 5 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه الف

کارشناس سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در تهران برای امروز (4 اردیبهشت‌) و فردا خبر داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که نهضت ملی مسکن یک طرح جهادی است، گفت: مکان‌یابی 57 شهرک مسکونی با ظرفیت 400 هزار واحد در کشور انجام شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از روز پنجشنبه به‌تدریج روند افزایش دما در کشور آغاز می‌شود. همچنین امروز و فردا دریای خزر،‌خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ بررسی کارنامه نظام جمهوری اسلامی به این سؤال مهم پاسخ بدهیم که آیا به آنچه اقتضای یک نظام اسلامی است عمل شده یا نه؟

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار نارنجی بارش‌های شدید در 21 استان طی امروز و فردا از احتمال وقوع سیلاب، آب‌گرفتگی، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ خبر داد.