دوشنبه 2 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند.»

وب‌گاه عصر ایران

فاضل میبدی در پاسخ به این پرسش که آیا توصیه‌ای برای دفن کردن افراد خودکشی کرده خارج از قبرستان سایرین وجود دارد به خبرآنلاین می‌گوید: «از نظر شرعی هیچ توصیه‌ای نداریم که این افراد به دور از قبرستان سایرین دفن شوند. کسی که می‌گوید برای این افراد مراسم برگزار نکنیم نظرش خلاف منطق، عاطفه و وجدان است، دستور کلی شرع این است باید به خانواده متوفی احترام گذاشت تا برای او تسلای خاطر باشد.»

وب‌گاه خبر آنلاین

قرنی در زمان شاه و نظام طاغوت تا درجه سرلشکری ارتقا یافت اما زمانی که متوجه اسلام‌زدایی و ستم‌کاری شاه و جنایات و خیانت‌های آمریکا در ایران شد، به تمام مزایای مادی و منزلت سرلشکری پشت پا زد. سرلشکر محمدولی قرنی، نخستین رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همزمان عضو شورای انقلاب بود.

وب‌گاه الف

درپی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز دوشنبه پتانسیل وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار هواشناسی برای بارش شدید باران و وزش باد شدید از اکثر استان‌های کشور از عصر امروز تا روز چهارشنبه، دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیات منصفه دادگاه های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم با حضور اعضای منصفه در شعبه 9 دادگاه کیفری یک برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز بهبود محیط کسب و کار گفت: صدور مجوزهای الکترونیکی و شناسه یکتا با پیگیری‌های انجام شده از 400 هزار فقره عبور کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی از صدور هشدار قرمز و احتمال وقوع رعدوبرق و بارش‌های رگباری باران در استان‌های غربی کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حلقه یاران رئیسی با کمترین تغییر همراه بوده است و با اینکه درخواست ها برای اصلاح کابینه روز به روز بیشتر می شود اما رئیس دولت سیزدهم اصرار بر جابجایی مدیرانش دارد نه برکناری و جایگزینی آنها با افراد کارآمدتر.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل بین‌الملل نوشت: امید است دیپلماسی همسایگانی دولت باعث رونق همکاری‌ها بالاخص بین بخش مردمی و غیردولتی ایران و پاکستان باشد و دیپلماسی فرهنگی نیز قسمت قوی این مراودات باشد تا در بزنگاه‌ها تنظیم‌گر و تسهیل‌گر روابط شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ذوالنوری گفت: «در حوزه کارکنان؛ اگر رئیس مجلس بنده شدم از بیرون به صورت اتوبوسی و قطاری جمعیتی که هیچ آشنایی با مجلس ندارند آوردم و بر قله مسئولیت‌های مجلس مستقر کردم، کارمندی که 20 یا 30 سال در انتظار این است که به قله برسد و بتواند تجربه چند ده ساله خود را در خدمتگذاری بیشتر مصروف کند باید ارزش افزوده عمر خود را در اختیار یک نیروی بیرونی که با منجنیق بر نوک قله پرتاب شده، بگذارد....

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنر جنجالی درباره سپاه پاسداران در قم خبرساز شد. بنر جنجالی درباره سپاه پاسداران در قم خبرساز شد. به گزارش عرشه آنلاین، تصویری از بنری در حمایت از سپاه در شهر قم را مشاهده می‌کنید.