چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

پروژه ریال‌دیجیتال در کیش آغاز می‌شود مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی در اظهاراتی از ارتقای زیرساخت‌های نظارتی بانک مرکزی در راستای نظارت دقیق بر خلق نقدینگی شبکه بانکی خبر داد. پروژه ریال‌دیجیتال در کیش آغاز می‌شود

وب‌گاه خبر آنلاین

برخوردی در یک درمانگاه در شهر قم که فیلم آن اخیرا به صورت وسیعی در شبکه های اجتماعی بازتاب داشته است، به شدت افکار عمومی را متوجه خود کرده است. از نظر قضایی و حقوقی برخورد کلامی و بعضا فیزیکی شدید چند زن با یک مرد جوان روحانی در قم چگونه رسیدگی می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس مدعی شد که لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان تایید شد. یک نماینده مجلس مدعی شد که لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان تایید شد. به گزارش عرشه آنلاین، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: لایحه حجاب و عفاف پس از اصلاحاتی که مد نظر قرار گرفته بود برای سومین بار به شورای نگهبان ارسال شده و این شورا لایحه را تایید کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله براساس پایش زلزله‌ها در تهران، سالانه 400 زلزله با بزرگای بیشتر از 2 ریشتر طی یک سال رخ داده است. رئیس مرکز پیش بینی زلزله آماری از وضعیت زلزله‌ها در تهران ارائه داد که جالب توجه است. به گزارش عرشه آنلاین،، به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی زلزله، براساس پایش زلزله‌ها در تهران، سالانه 400 زلزله با بزرگای بیشتر از 2 ریشتر طی یک سال رخ داده است

وب‌گاه الف

دادستان قم با اشاره به اتفاق رخ داده شده در یک درمانگاه در این شهر گفت: دستورات لازم را نسبت به شناسایی اخلالگران در نظم، سایر زوایای قضیه و همچنین شناسایی عناصری که تصویر را به رسانه‌های معاند منتقل کردند، صادر کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مجلس با انتقاد از عدم تبدیل وضعیت نیروهای خدمات خدمتی، خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: مگر پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش با دیگر دستگاه‌ها چه فرقی دارد که این پاداش در وزارتخانه آموزش و پرورش با یک الی دو سال تاخیر پرداخت می‌شود؟ به گزارش عرشه آنلاین، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با وجود قول وزیر وزیر آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق معلمان خدمات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

اینکه قیمت کارخانه‌ای خودروها در سال 1403 چه خواهد شد، پرسش مهمی است که ذهن شهروندان به‌خصوص مصرف‌کنندگان واقعی را به خود مشغول کرده است. اینکه قیمت کارخانه‌ای خودروها در سال 1403 چه خواهد شد، پرسش مهمی است که ذهن شهروندان به‌خصوص مصرف‌کنندگان واقعی را به خود مشغول کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چه زمانی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در همان چارچوب قانونی پرداخت می‌شود. وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی چه زمانی پرداخت می‌شود، اظهار کرد: عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در همان چارچوب قانونی پرداخت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عباس عبدی در توئیتی به انتشار فیلم درگیری یک زن و یک روحانی در قم واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گولسیانی فصل قبل ستاره پرسپولیس و یکی از ستون‌ها در قهرمانی سه گانه بود. حالا با مصدومیت کنعانی زادگان بار دیگر همه به او امید بسته اند. گولسیانی فصل قبل ستاره پرسپولیس و یکی از ستون‌ها در قهرمانی سه گانه بود. حالا با مصدومیت کنعانی زادگان بار دیگر همه به او امید بسته اند. به گزارش عرشه آنلاین، با محرومیت کنعانی‌زادگان، حالا نگاه همه پرسپولیسی‌ها به ستاره گرجستانی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در پاسخ به خبرنگاری درباره فیلم درگیری یک خانم یا فرد روحانی در درمانگاه قم، اظهار کرد: این فیلم کامل نبود اما از کلیت آن و دوقطبی ایجاد شده متاسفم؛ خشونت کلامی، مواجهه نازیبایی است. هرچند بازداشت آن زن تکذیب شد اما موضوع را پیگیری می‌کنم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

داماد و عروس خانواده با همدستی هم زن میانسال مشهدی را به قتل رساندند. داماد و عروس خانواده با همدستی هم زن میانسال مشهدی را به قتل رساندند. به گزارش عرشه آنلاین، در این حادثه مادر خانواده در منزل مسکونی‌اش در منطقه قلعه ساختمان مشهد توسط داماد و با همدستی عروس خانواده به قتل رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهرری یک انفجار بزرگ رقم زد مواد محترقه در یک ساختمان مسکونی دو طبقه در شهرری یک انفجار بزرگ رقم زد به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: یک ساختمان 2 طبقه در خیابان ری دچار انفجار شدید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش سازمان محیط زیست به رویت گرگ در محوصله دانشگاه آزاد خبرساز شد واکنش سازمان محیط زیست به رویت گرگ در محوصله دانشگاه آزاد خبرساز شد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران گفت: دانشجویان و کارکنان دانشگاه در صورت مشاهده این حیوان خونسردی خود را حفظ کنند و هیچگونه واکنش غیر منتظره‌ای نشان ندهند. این حیوان اگر در حال گذر از محوطه دانشگاه باشد، خودش از این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجلس در جلسه امروز خود به موضوع حذف مستمری برخی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط سازمان هدفمندی پرداخت. مجلس در جلسه امروز خود به موضوع حذف مستمری برخی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی توسط سازمان هدفمندی پرداخت. به گزارش عرشه آنلاین، نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مجلس درباره حذف مستمری برخی از مددجویان کمیته امداد بر لزوم تعیین سازوکاری در دولت برای کسانی که مستحق...

خبرگزاری تسنیم

در راستای اجرای دستورالعمل «ایجاد، توسعه فعالیت و اعتباربخشی به مراکز هم‌آفرینی»، نخستین مراکز هم‌آفرینی در پنج حوزه سلامت، نساجی، پلیمر، صنایع غذایی و هوش مصنوعی به همت دفتر توسعه زیرساخت‌های زیست بوم نوآوری ایجاد شدند.