چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

اجاره پراید برای کار در تاکسی های اینترنتی چیزی میان 200 تا 350 هزارتومان به صورت روزانه خواهد بود اجاره پراید برای کار در تاکسی های اینترنتی چیزی میان 200 تا 350 هزارتومان به صورت روزانه خواهد بود به گزارش عرشه آنلاین، بعضی‌ها که توان خرید خودرو‌های داخلی را هم ندارند با این حال خودرو‌ها را اجاره می‌کنند تا بتوانند در تاکسی‌های اینترنتی کار کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از بعدازظهر روز گذشته ویدیوی دست به دست می‌شود که در آن زنی با فرزند خردسالش در یک درمانگاه در قم با یک روحانی وارد بحث و جدل می‌شود. از بعدازظهر روز گذشته ویدیوی دست به دست می‌شود که در آن زنی با فرزند خردسالش در یک درمانگاه در قم با یک روحانی وارد بحث و جدل می‌شود، برخی ادعا کرده‌اند که روحانی ویدئوی مورد نظر به خاطر آن که لحظاتی شال آن خانم از سرش می‌افتد از او فیلم می‌گیرد و همین...

وب‌گاه عرشه آنلاین

هدیه دادن یک دختر آمریکایی به هادی چوپان در فضای مجازی خبرساز شد هدیه دادن یک دختر آمریکایی به هادی چوپان در فضای مجازی خبرساز شد به گزارش عرشه آنلاین، آرنولد کلاسیک 2024، دومین رقابت بزرگ بدنسازی سال با قهرمانی مقتدرانه هادی چوپان به پایان رسید و چوپان تبدیل به پنجمین بدنساز تاریخ شد که قهرمانی در دو استیج بزرگ بدنسازی، آرنولد کلاسیک و مستر المپیا، را تجربه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایسنا در خبری اعلام کرد که مهناز ذکایی از فهرست داوران دربی کنار گذاشته شد به گزارش عرشه آنلاین، داور زن اتاق VAR در داربی پیش رو حذف شد. با اعلام روز گذشته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، مهناز ذکایی، داور بین المللی فوتبال ایران، قرار بود به عنوان داور اتاق VAR در داربی 103 حضور داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور زمان احتمالی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اردیبهشت 1403 عنوان کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دانشمندان معتقدند کمبود ویتامین D می‌تواند از نظر بیولوژیکی باعث پیری سریع‌تر شود کمبود این ویتامین سبب پیری سریع‌تر می‌شود دانشمندان معتقدند کمبود ویتامین D می‌تواند از نظر بیولوژیکی باعث پیری سریع‌تر شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیلبوردهایی با متن 15 بازیکن تیم ملی استعفا دادند در سراسر شهر توسط شهرداری تهران نصب شده است بیلبوردهایی با متن 15 بازیکن تیم ملی استعفا دادند در سراسر شهر توسط شهرداری تهران نصب شده است به گزارش عرشه آنلاین، بیلبوردهایی با محوریت فوتبال در تهران به نمایش درآمده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور زمان احتمالی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اردیبهشت 1403 عنوان کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمین 70 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت تامین شد دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران گفت: زمین 70 هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت با سرانه‌های خدمات شهری تامین شده است. خسرو دانشجو با تاکید بر این‌که تامین اراضی برای طرح جوانی جمعیت به‌عنوان یکی از تکالیف این وزارتخانه توسط این معاونت مورد بررسی قرار گرفت و کارهای الحاق آنها و تخصیص به واجدان شرایط انجام شده است، گفت: در قانون جوانی جمعیت...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن غریب دادستان قم در رابطه با ویدئو منتشر شده در فضای مجازی در خصوص درگیری بین یک خانم و یک فرد روحانی در یک درمانگاه گفت: در این رابطه دستورات قضائی لازم صادر و پرونده قضائی تشکیل شده است. حجت‌الاسلام والمسلمین غریب بیان کرد: در رابطه با این موضوع تاکنون فردی دستگیر نشده است و تحقیقات ادامه دارد. وی افزود: شایعات در مورد...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستایش دختر 8 ساله در آتش سوزی منزلشان جان سپرد ستایش دختر 8 ساله در آتش سوزی منزلشان جان سپرد به گزارش عرشه آنلاین، دختر دانش‌آموز که در حادثه آتش سوزی خانه‌شان در دامغان مصدوم شده بود جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اسنپ دوباره با اختلال مواجه شد برخی کاربران از اختلال در برنامه اسنپ خبر داده‌اند. برخی کاربران از اختلال در برنامه اسنپ خبر داده‌اند؛ این برنامه برای سرویس رسانی به مشتریان در دسترس نیست و علت موضوع هنوز مشخص نشده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت کرمان موتور شرایط ثبت نام و فروش اقساطی سه مدل J4، X5 و پیکاپ T8 با تحویل 90 روزه را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ثبت نام فروش اقساطی 3 خودرو از محصولات کرمان موتور از امروز 20 اسفند 1402 آغاز می‌شود. شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی سه مدل J4، X5 و پیکاپ T8 را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادستان قم گفت: در پرونده درگیری یک خانم با فرد روحانی تاکنون کسی دستگیر نشده و در ارتباط با این موضوع پرونده قضایی تشکیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دربی پرسپولیس و استقلال درحالی برگزار خواهد شد که 6 بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار حساس حضور ندارند دربی پرسپولیس و استقلال درحالی برگزار خواهد شد که 6 بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار حساس حضور ندارند به گزارش عرشه آنلاین، دربی برگشت تیم‌های پرسپولیس و استقلال در حالی برگزار می‌شود که 6 بازیکن نسبت به بازی رفت در این دیدار غایب خواهند بود.