چهارشنبه 4 مهر 1403

قم

قم

وب‌گاه عرشه آنلاین

دستیار رییس جمهور به ماجرای درگیری فرد روحانی با یک خانم در قم واکنش نشان داد. دستیار رییس جمهور به ماجرای درگیری فرد روحانی با یک خانم در قم واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی اعلام کرد: حجاب‌بان‌ها در استخدام دولت نیستند و دولت به آنها پول نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی دولت: ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین 7 تا 9 صبح شناور است. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی دولت گفت: ساعات کاری کارکنان ادارات در ماه رمضان بین 7 تا 9 صبح شناور است. سه شنبه 22 اسفندماه اول ماه مبارک رمضان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای کوروش کمپانی این بار در ارومیه تکرار شد و مدیرعامل و متهمین متواری شدند ماجرای کوروش کمپانی این بار در ارومیه تکرار شد و مدیرعامل و متهمین متواری شدند به گزارش عرشه آنلاین، وکیل مدافع 200 نفر از مالباختگان یک پرونده کلاهبرداری در ارومیه توضیحاتی پیرامون این پرونده ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دلار که هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بود امروز به کانال 50 هزارتومان برگشت. دلار که هفته گذشته با افزایش قیمت همراه بود امروز به کانال 50 هزارتومان برگشت. به گزارش عرشه آنلاین، قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد. این افت، دلار را که یک هفته بود در کریدور ششم نوسان داشت در کریدور 50 هزار تومانی نشاند. کارشناسان اقتصادی برگشت قیمت دلار را پیش‌بینی کرده بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک تحلیلگر اقتصادی گفت: انتظار افزایش نرخ ارز به بیش از 60 هزار تومان وجود ندارد و چنانچه صادرات بیشتر و فروش نفت تقویت شود، شاهد کاهش نرخ ارز در سال آینده هم خواهیم بود. یک تحلیلگر اقتصادی گفت: انتظار افزایش نرخ ارز به بیش از 60 هزار تومان وجود ندارد و چنانچه صادرات بیشتر و فروش نفت تقویت شود، شاهد کاهش نرخ ارز در سال آینده هم خواهیم بود. رضا توسلی، تحلیلگر اقتصادی با اشاره به دلایل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد تقی اکبرنژاد روحانی جنجالی قم آزاد شد محمد تقی اکبرنژاد روحانی جنجالی قم آزاد شد به گزارش عرشه آنلاین، محمد تقی اکبرنژاد که مدتی قبل در شهر قم بازداشت شده بود، با قید وثیقه آزاد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب در واکنش به فیلم دعوای یک زن و یک روحانی نوشت: بدتر از رفتار آن روحانی با مادر جوان در درمانگاه قم، سکوت فاجعه‌بار علما و روحانیون قم درباره این رفتار است که حتی حاضر به دفاع از صنف خود نیز نیستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آذربایجان‌غربی، عصر شنبه یک رسانه محلی از ضرب و شتم دانش آموزی در روستای هورسین توسط معاون مدرسه و مصدومیت او از ناحیه لگن منتشرکرد. عصر شنبه یک رسانه محلی از ضرب و شتم دانش آموزی در روستای هورسین توسط معاون مدرسه و مصدومیت او از ناحیه لگن خبر داد. در پی ضرب و شتم یک دانش آموز در روستای هورسین ارومیه، ابلاغ فرد خاطی توسط آموزش و پرورش لغو شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف اعلام کرد که بخش اول همچون افزایش حقوق‌ها قطعی است و از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست. به گزارش عرشه آنلاین، قالیباف، رئیس مجلس گفت: احکام بخش اول همچون افزایش حقوق‌ها قطعی است و از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف، رئیس مجلس گفت: احکام بخش اول همچون افزایش حقوق‌ها قطعی است و از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست قالیباف، رئیس مجلس گفت: احکام بخش اول همچون افزایش حقوق‌ها قطعی است و از ابتدای سال آینده قابل‌اجراست

وب‌گاه عرشه آنلاین

امسال هم خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست. امسال هم خبری از سهمیه بنزین نوروزی نیست. به گزارش عرشه آنلاین، امسال نیز مانند سال گذشته و طبق گفته‌های وزیر نفت، سهمیه نوروزی بنزین نداریم اما تلاش می‌شود هموطنان در نوروز بدون بنزین نمانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز منابع آگاه در فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کردند به احتمال بسیار زیاد داور دربی «امیر عرب‌براقی» خواهد بود. صبح امروز منابع آگاه در فدراسیون فوتبال در این باره اعلام کردند به احتمال بسیار زیاد داور دربی «امیر عرب‌براقی» خواهد بود. به گزارش عرشه آنلاین، در فاصله سه روز مانده تا شروع دیدار دربی منابع آگاه از مشخص شدن قاضی این دیدار خبر می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار طلا و سکه امروز 20 اسفندماه با ریزش سنگین همراه بود. بازار طلا و سکه امروز 20 اسفندماه با ریزش سنگین همراه بود. به گزارش عرشه آنلاین، قیمت طلا، سکه امروز در بازار تهران ریزش کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان احتمالی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام شد زمان احتمالی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم اردیبهشت ماه اعلام شد به گزارش عرشه آنلاین، وزیر کشور زمان احتمالی برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی را اردیبهشت 1403 عنوان کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از حذف گزینه عجله دارم از اسنپ با احضار مدیرعامل تپسی این گزینه از این تاکسی اینترنتی هم حذف شد پس از حذف گزینه عجله دارم از اسنپ با احضار مدیرعامل تپسی این گزینه از این تاکسی اینترنتی هم حذف شد به گزارش عرشه آنلاین، در پی احضار مدیر عامل تپسی توسط سازمان تعزیرات حکومتی و دستور این سازمان، تپسی از امروز گزینه «عجله دارم» را از دسترس کاربران خارج کرده است. همچنین اسنپ چند روز پیش...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت! وضعیت عجیب فروش ارز مسافرتی در فرودگاه امام خمینی، برنامه پروازها را به هم ریخت!