یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

قهرمانی‌اروپا؛/ پدیده والیبال جهان علیه قهرمان المپیک!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
قهرمانی‌اروپا؛/ پدیده والیبال جهان علیه قهرمان المپیک!

امشب شاهد بازی های جذابی در والیبال قهرمانی اروپا خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات والیبال جام ملتهای اروپا که از دوشنبه آغاز شده است امروز و امشب بازی های زیادی برگزار خواهد شد که دو مورد آن جذابیت بیشتری دارد.

در یکی از این بازی ها تیم های ترکیه و فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ترکیه که با قهرمانی در چلنجر کاپ و صعود به لیگ ملتهای والیبال در فصل آینده روحیه و انگیزه زیادی پیدا کرده برای بهبود رنکینگ خود به دنبال یک شگفتی بزرگ در اولین بازی در جام ملتهای اروپا است. شاگردان آلبرتو جولیانی ایتالیایی در تیم ترکیه که به واسطه لیگ خوبی که دارند به یک قدرت نوظهور در والیبال امروز جهان بدل گشته اند به دنبال صعود و حضور در جمع هشت تیم برتر اروپا هستند.

از طرف دیگر تیم فرانسه که در لیگ ملتهای والیبال نتوانست خوب کار کند با بازگشت اروین انگاپت ستاره این کشور به دنبال بازگشت به روزهای خوبش است. این تیم که یا تمام قوا به میدان آمده به دنبال یک پیروزی سه بر صفر برابر ترکیه خواهد بود.

یک بازی حساس دیگر امروز بین تیم های اوکراین و اسلوونی از گروه B مسابقات برگزار خواهد شد. اسلوونی که با بازگشت استرن به یک تیم کامل تبدیل شده جدال سختی برابر اوکراین که با اوله پلوتینِتسکی تیم خطرناکی است دارد و باید دید در آغاز مسابقاتش در دور گروهی چه خواهد کرد.

در دیگر بازی های امروز از گروه B تیم های کرواسی و فنلاند به مصاف هم خواهند رفت. از گروه C مقدونیه شمالی با دانمارک و از گروه A هم آلمان با استونی و شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم صربستان باید برابر سوییس قرار بگیرند. همچنین از گروه D پرتغال برابر رومانی صف آرایی خواهند کرد.