جمعه 31 فروردین 1403

قوه قضاییه به موضوع نمایشگاه بین المللی تهران ورود کند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
قوه قضاییه به موضوع نمایشگاه بین المللی تهران ورود کند

عضو شورای شهر تهران گفت: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده است و از دادستان کشور و تهران تقاضا دارم تا این موضوع را پیگیری کند.

مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در جمع خبرگاران، گفت: موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران که در خیابان سئول و اتوبان چمران واقع شده است مشکلات بسیاری را برای شهروندان به وجود آورده است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه منجر به وقوع مشکلاتی شده است و شهروندان بعضاً در حوزه دسترسی به بیمارستان و آمبولانس با مشکل مواجه می‌شوند.

پیرهادی ادامه داد: اگر یکی از ساکنان خیابان سئول نیازمند اورژانس باشد نمی‌تواند به آن دسترسی پیدا کند، زیرا ترافیک ایجاد می‌شود. دسترسی اورژانس به شهروندان را کم می‌کند و حتی جان شهروندان آن منطقه نیز به خطر می‌افتد.

وی تاکید کرد: قوه قضائیه باید به این حوزه ورود پیدا کند و از دادستان کشور و تهران تقاضا دارم تا این موضوع را به صورت ویژه پیگیری کند.

عضو شورای شهر تهران یاداور شد: از رئیس جمهور و دولت تقاضا دارم تا مسئله نمایشگاه بین‌المللی را به صورت ویژه پیگیری کند، زیرا جان افراد آن منطقه و مشکلاتی که برایشان ایجاد می‌شود رابطه مستقیم با ترافیک نمایشگاه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری