چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با شدت گرفتن حمله‌های حزب الله لبنان علیه مواضع رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم دست به دامن فرانسه شد.

خبرگزاری تسنیم

طبق نرخنامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار قیمت انواع میوه اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آگاه در کاخ الیزه در گفت و گو با مدیر دفتر شبکه المیادین در ژنو تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آرام کردن جبهه شمالی و درگیری‌ها با نیروهای ورزیده حزب الله دست به دامن پاریس شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور استان‌های صداوسیما گفت: به نظر می‌رسد پوشش رسانه‌ای عملیات «وعده صادق» به‌خوبی انجام شده و حتی یکی از عملیات‌های موفق صداوسیما بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، منابع آگاه در کاخ الیزه در گفتگو با مدیر دفتر شبکه المیادین در ژنو تاکید کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای آرام کردن جبهه شمالی و درگیری‌ها با نیرو‌های ورزیده حزب الله دست به دامن پاریس شده است. این در حالی است که پیشتر منابع صهیونیست با اشاره به ضربه‌های کوبنده رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان به اشغالگران در شمال فلسطین به...

وب‌گاه خبر آنلاین

وعده عملیات انتقامی ایران که توسط فرماندهی معظم کل قوا تصریح شد، در حدود دو هفته پس از حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در سوریه صورت گرفت. اینکه علت این درنگ چند روزه چه بوده، مشخص نیست اما در کنار نقدهای احتمالی برخی صاحب نظران، مزیتهایی هم برای آن قابل شمارش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موشک‌های برکان حزب الله در کنار موشک‌های ضدزره و پهپادهای مقاومت اسلامی، رعب و وحشت در دل صهیونیست‌ها ایجاد و آنها را عاجز و ناتوان کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «کارمیل اربیت» کارشناس ارشد شورای آتلانتیک، با انتشار تحلیل فوق در تارنمای این اندیشکده نوشت: در این میان، راست افراطی اسرائیل دولت نتانیاهو را تحت فشار قرار می‌دهد تا کار‌های بیشتری انجام داده و فراتر برود. «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت ملی اسرائیل در توئیتی اقدام اخیر اسرائیل علیه ایران را «ضعیف» توصیف کرد. در حالی که ایالات متحده نقشی کلیدی در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشریه اکونومیست ضمن انتشار مطلب فوق نوشت: در عملیات موشکی و پهپادی ایران علیه اسرائیل شاهد همکاری دوستان و همسایگان اسرائیل بودیم. آیا همان‌گونه که جو بایدن تاکید می‌کند، اسرائیل باید خود را پیروز تلقی کند و اجازه دهد اقدام ایران بدون پاسخ بماند؟ یا باید انتقام بگیرد و خطر آتش منطقه‌ای را ایجاد کند؟ اسرائیل با دشمنان فراوان، مدت هاست که برای ایجاد...

وب‌گاه مشرق نیوز

ایران، تابوی حمله به اسرائیل را شکست اما اسرائیل به تنهائی قادر به درگیری با ایران نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمله محدود اسرائیل علیه ایران نشان داد که آن رژیم، از طریق جنگ چند جانبه خود مهار شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایطی که هراس از پس لرزه های رویارویی احتمالی تهران و تل آویو به اوج رسیده، ناظران بر این باورند که اسرائیل به واسطه چالش های حاصل از هفتم اکتبر برای فرار از پس لرزه های شکست اطلاعاتی - امنیتی خود ناچار شده تا به این قمار هولناک دست بزند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه امداد و نجات فلسطین در غزه بامداد یکشنبه از جنایت جدید اسرائیل در جنوب این منطقه خبر داد و اعلام کرد که یک گور دسته جمعی را در یکی از بیمارستان های این منطقه کشف کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در شرایطی که غزه برای رهایی از فاجعه انسانی و بحران غذایی نیازمند بازگشایی سریع همه گذرگاه‌های انسانی است، دفتر رسانه‌ای غزه آمار افزایش کمک‌های غذایی صهیونیست‌ها را «دروغ کامل» خواند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الجزیره در یک تایم‌لاین تلاش کرد تا نشان دهد که چگونه از 7اکتبر و در سیر رویدادها تنش‌ها میان ایران و اسرائیل بالا گرفته است. به اعتقاد این شبکه خبری، درحالی‌که اسرائیل و ایران برای دهه‌ها درگیر «جنگ در سایه» بوده‌اند، تنش هایشان در ماه‌های اخیر به نقطه جوش رسید.