شنبه 1 اردیبهشت 1403

لبنان

لبنان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کانال 12 تلویزیون اسرائیل گزارش داد توییت‌های وزیر امنیت داخلی و عضو کنست که به مسئولیت این رژیم درباره حادثه امروز در ایران اشاره کردند، موجب نگرانی دستگاه‌های امنیتی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

با گذشت چند ساعت از اقدام صهیونیست‌ها و واکنش طنز کاربران، کارشناسان شبکه تروریستی اینترنشنال نیز از کارفرمای خود خشمگین شده و در پخش زنده، پهپادهای ادعایی را «ریزپرنده‌های پیتزابر» توصیف کردند.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه 12 اسرائیل: ثابت کردیم قادر به نفوذ به ایران هستیم ولی اکنون ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار علی فدوی شامگاه پنج‌شنبه در مراسم یادواره بزرگ ستارگان دوکوهه بزرگداشت شهید حاج محمدابراهیم همت، اظهار داشت: این اجتماع برای این است که ماهم تا آخر همان راه شهدا را برویم و از آن‌ها کمک بخواهیم که همان راه را برویم و عاقبت بخیر قطعی شویم. وی با بیان اینکه دوکوهه یادآور بزرگانی است که تا آخر می‌توانند کمک همه مردم ایران باشند برای اینکه این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت لبنان از حمله به چند پایگاه صهیونیستی در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

براین اساس عملیات وعده صادق، فصل جدیدی از اقدامات محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی را گشوده و از این پس سبک نوینی از کنش آفندی محور مقاومت علیه رژیم صهیونیستی بروز خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان از حمله به چند پایگاه اسرائیل در مرزهای لبنان و اراضی اشغالی خبر داد.

وب‌گاه الف

با وجود پدافند به موقع و نابودی چند ریزپردازنده و برقراری آرامش در اصفهان و تبریز، رسانه‌های خارجی سعی در بزرگ‌نمایی این عملیات شکست خورده دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم بسکتبال الریاضی لبنان پس از کسب پیروزی مقابل ساجس لبنان به فینال رقابت‌های سوپر لیگ غرب آسیا صعود کرد تا رقیب شهرداری گرگان در این مرحله شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که ارتش رژیم صهیونیستی مشغول بررسی وضعیت خطر برای خود است، برخی رسانه‌های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

هرگونه حمله موشکی یا ایجاد انفجار بزرگ در ایران تا این لحظه قطعاً منتفی است.

خبرگزاری تسنیم

در حالی است که رسانه‌های اصلی رژیم صهیونیستی فعلاً در حال پوشش موضوع احتمال نفوذ پهپاد از لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی هستند، برخی رسانه های آمریکایی و همچنین رسانه‌های فارسی زبان ضدایرانی خود را با اخبار جعلی حمله بزرگ اسرائیل مشغول کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از به صدا درآمدن آژیر خطر شلیک راکت و موشک در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.