شنبه 29 اردیبهشت 1403

لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان / بررسی طرح هیأت علمی فناور

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان / بررسی طرح هیأت علمی فناور

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این جلسه گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده در کارگروه رسیدگی به شکایات جهت تصمیم‌گیری نهایی در صحن جلسه هیأت عالی جذب ارائه شد. در ابتدای جلسه دکتر کی‌نژاد باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان و تعیین تکلیف به کارگیری آن‌ها در کمترین زمان بعد از تائید نهایی توسط هیأت مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در این جلسه گزارشی از پرونده‌های رسیدگی شده در کارگروه رسیدگی به شکایات جهت تصمیم‌گیری نهایی در صحن جلسه هیأت عالی جذب ارائه شد.

در ابتدای جلسه دکتر کی‌نژاد باتوجه به منویات مقام معظم رهبری در خصوص لزوم توجه ویژه به وضعیت نخبگان و تعیین تکلیف به کارگیری آن‌ها در کمترین زمان بعد از تائید نهایی توسط هیأت مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کردند و مصوب گردید ظرف مدت 48 ساعت نسبت به صدور احکام اقدام نمایند.

بدیهی است که قبل از فراخوان هیأت‌های مرکزی وزارتین علوم و بهداشت و بعد از تائید نهایی در جهت تسریع و تسهیل ردیف استخدام با سازمان امور اداری و استخدامی و تامین اعتبار لازم با سازمان برنامه و بودجه هماهنگی انجام پذیرد.

در ادامه جلسه بررسی طرح هیأت علمی فناور، پیشنهادی از سوی رییس دانشگاه صنعتی شریف، انجام و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به جلسه بعد موکول گردید.

در این جلسه گزارش پیشنهادی سازمان امور استخدامی در خصوص بکارگیری کانون‌های ارزیابی در خودارزیابی شخصیتی ارائه شد و مقرر گردید، جلسه‌ای با ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حرزاده و عضویت نمایندگان وزارتین علوم و بهداشت و دانشگاه آزاد اسلامی در دبیرخانه هیأت عالی جذب برگزار و نتیجه بررسی به هیأت عالی جذب گزارش شود.

لازم به ذکر است، در پایان جلسه احکام مربوط به هیأت‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های بررسی صلاحیت عمومی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی علوم پزشکی ارتش، شاهد، علوم و معارف قرآن کریم، پژوهشگاه صنعت نفت، مؤسسه آموزشی و پژوهشی طب انتقال خون و هیأت اجرایی جذب استانی خراسان جنوبی تأیید شدند.