یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لواسان

لواسان

وب‌گاه فرارو

تهران بزرگ‌ترین شهر و پایتخت ایران و مرکز استان تهران و شهرستان تهران است. جمعیت آن در حدود 10 میلیون نفر است و بیست و پنجمین شهر پرجمعیت جهان به شمار می‌آید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه فرارو

آسمان تهران در روز دوم فروردین ماه کمی ابری و همراه با وزش باد و گاهی نیز وزش باد شدید با حداقل دمای 7 و حداکثر دمای 17 درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اداره کل هواشناسی استان تهران ضمن اعلام بارش در پایتخت طی امروز، پیش‌بینی‌ها را درخصوص وضعیت جوی این کلانشهر طی 5 روز آینده اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت هوای استان را طی پنج روز آینده تشریح کرد.

وب‌گاه الف

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود. هواشناسی استان تهران از احتمال بارش باران در ساعت باقی مانده از امروز خبر داد و اعلام کرد که از فردا شاهد افزایش نسبی دما در تهران خواهیم بود. اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد که بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی،...

وب‌گاه فرارو

اگر اهل پیاده‌روی در مسیر‌های سخت هستید می‌توانید با یک ساعت حرکت به سمت شمال آهار به آتشگاه قصران برسید، آتشگاهی که قدمت آن به دوره ساسانی برمی‌گردد و تا سده‌ها بعد از ساسانیان همچنان روشن بود و محل عبادت ساکنان به‌شمار می‌رفت. قصه جالب آتشگاه شنیدنی است و آن‌طور که اهالی می‌گویند این آتشگاه پناهگاه زوج عاشق جوانی بود که برای رسیدن به یکدیگر به این کوه پناه آوردند.

وب‌گاه فرارو

ر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی وضعیت جوی استان تهران از امروز (29 اسفند) تا فردا (اول فروردین) با ادامه فعالیت سامانه بارشی، آسمانی نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با رگبار باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید، در ارتفاعات بارش باران و برف و رخداد مه و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوانی که در اقدامی هولناک به‌خاطر سرقت طلا دست به قتل زن گمشده زده بود، دستگیر شد. زمستان امسال، فردی به شعبه 9 دادسرای امورجنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل بازپرس عظیم سهرابی قرار گرفت، گفت: یکی از اقوام نزدیک من که زن جوانی است، برای مراجعه به مطب یک پزشک از خانه خارج شده اما دیگر بازنگشته است؛ نگرانم حادثه‌ای برای او اتفاق افتاده باشد؛ لطفاً کمک کنید. پس از ثبت شکایت و تشکیل...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. همشهری: زن جوانی که در اقدامی هولناک دست به آدم‌ربایی و جاسازی مواد مخدر برای تصاحب یک ملک و طلاق از همسرش زده بود، بازداشت شد. چندی قبل مرد جوانی هراسان به دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی کشیک قرار گرفت، گفت: برادر 17ساله‌ام که تنها در خانه‌ای...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود در حالی دستگیر شد که یک شب را در کنار جسد همسرش به سر برد. مردی که همسرش را مقابل چشمان فرزندانش به قتل رسانده بود در حالی دستگیر شد که یک شب را در کنار جسد همسرش به سر برد. حدود ساعت 14 روزگذشته، مرد جوانی سراسیمه و نگران به طرف خیابان 17 شهریور مشهد حرکت کرد تا از ماجرای وحشتناکی که خواهرش او را مطلع کرده بود، باخبر شود اما وقتی...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگر فروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگرفروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد. رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: مرد جگرفروش که در لواسان تهران مرتکب قتل شده بود، توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی دستگیر شد. به گزارش عرشه آنلاین، سردار علی‌ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: بامداد دوشنبه بیست و یکم اسفندماه، درگیری مرگبار 2 مرد در...