یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لواسان

لواسان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف مرد جوان به قتل همسرش در پشت‌بام در لواسان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از اعتراف مرد جوان خارجی به قتل همسرش در پشت‌بام در لواسان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رفیعی، کارشناس مذهبی: چرا برای گران کردن مسابقه گذاشتید؟ برخی در مناظرات ریاست جمهوری به گرانی ارز و کالا اعتراض داشتند، اما الان همان اتفاقات تکرار می‌شود رفیعی، کارشناس مذهبی گفت: چرا برای گران کردن مسابقه گذاشتید؟ برخی در مناظرات ریاست جمهوری به گرانی ارز و کالا اعتراض داشتند، اما الان همان اتفاقات تکرار می شود. به گزارش عرشه آنلاین، وی افزود: چرا پول مملکت باید انقدر در برابر حوادث...

وب‌گاه فرارو

اگر ساکن تهران یا شهرهای اطراف پایتخت هستید، دشت هویج یکی از بهترین گزینه‌های یک گردشگری یک‌روزه در تعطیلات عید فطر به شمار می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امام جمعه سابق لواسان از نحوه مدیریت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد و گفت «کار از دست او در رفته» است. به گزارش عرشه آنلاین، امام جمعه سابق لواسان از نحوه مدیریت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد و گفت «کار از دست او در رفته» است.

وب‌گاه مشرق نیوز

عید فطر جشنی است که مسلمانان پس از پایان ماه رمضان در روز اول شوال برگزار میکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

امام جمعه سابق لواسان از نحوه مدیریت ابراهیم رئیسی انتقاد کرد و گفت «کار از دست او در رفته» است.

وب‌گاه خبر آنلاین

شامگاه دوشنبه ششم فروردین‌ماه، خبر سقوط مرگبار زنی جوان از پشت‌بام طبقه چهارم یک ساختمان در لواسان به پلیس اعلام شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد جوان در اقدامی هولناک همسر خود را در محله لواسان به قتل رساند. به گزارش عرشه آنلاین، تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده است و این درگیری به پشت‌بام نیز کشیده شده است که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است. شامگاه دوشنبه ششم فروردین‌ماه، صدای دلخراش سقوط زن جوانی از پشت‌بام یک خانه چهارطبقه...

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، ساعتی قبل از حادثه زن جوان با همسر و خواهر همسرش که اختلاف خانوادگی داشته مشاجره پیدا کرده است و این درگیری به پشت‌بام نیز کشیده شده است که ناگهان متوفی به پایین پرتاب شده است.

خبرگزاری تسنیم

مرد جوان در اقدامی هولناک همسر خود را در محله لواسان به قتل رساند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«اینجا قیطریه! اینجا قیطریه! ما با دنیای مردگان با گمشدگان تاریخ در تماس هستیم، ما مودت تاریخی‌مان را تجدید می‌کنیم.» پرویز کیمیاوی فیلم مستند خود را از کاوش‌های باستان‌شناسی در تپه‌های قیطریه با این جملات آغاز می‌کند و از دریچه چشم مردگان 3 هزار ساله تصاویری از یک کشف مهم باستانی را ثبت می‌کند. کشفی که در سال1347 تاریخ پایتخت را تغییر داد.

وب‌گاه فرارو

یکی دیگر از مقاصد جذاب و جا‌های سرسبز اطراف تهران روستای افجه است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران از آزاد سازی اراضی تصرف شده توسط زمین خواران به میزان 132 هکتار در سال گذشته خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس یازدهم، در یک برنامه تلویزیونی خطاب به زمین خواران لواسان گفت: در لواسان هم مثل اسراییلی ها زمین مردم را مفت خریدند.

وب‌گاه فرارو

کاخ سعدآباد یکی از مهم‌ترین کاخ‌های دوران پهلوی در طول تاریخ ایران است. این کاخ در باغی بسیار برزگ و سرسبز بنا شده است.