یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

لواسان

لواسان

وب‌گاه فرارو

دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک از حذف رقیب سنتی خود از المپیک ابراز ناراحتی کرد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند.

وب‌گاه فرارو

یحیی گل‌محمدی برای اولین بار در مورد پیشنهاد سرمربیگری در تراکتور و حواشی پیرامونی آن صحبت کرده است

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل بانک شهر گفت: طبق توافقی که در کنسرسیوم بانکی انجام شده و با توجه به اینکه شهرداری تهران متولی امور فرهنگی پایتخت است و ظرفیت‌های قابل اتکایی دارد، مدیریت باشگاه پرسپولیس از طریق مدیریت پیمان در سال اول به شهرداری تهران واگذار خواهد بود.

وب‌گاه فرارو

تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی فوتسال قهرمانی آسیا جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

وب‌گاه فرارو

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بعد از واگذاری این باشگاه به بخش خصوص گفت: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. حالا باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

وب‌گاه فرارو

مالکیت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد تا مانع بزرگ برای کسب مجوز حرفه‌ای جهت حضور در رقابت‌های آسیایی برداشته شود.

وب‌گاه فرارو

حسن یزدانی مرد 9 مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.

وب‌گاه فرارو

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وب‌گاه فرارو

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و 30 نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های 2024 را اعلام کرد که نام امیر غفور و سید محمد موسوی در این لیست قرار ندارد.

وب‌گاه فرارو

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی‌تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

وب‌گاه فرارو

مدیران باشگاه تراکتور مذاکرات با سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس را نهایی کرده‌اند، اما یحیی گل‌محمدی برای حضور در این تیم باید برخی مسایل پیش آمده از زمان حضورش در پرسپولیس را حل کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نهایت بعد از تحقیقات یک ماهه بازپرس و تیم جنایی پلیس آگاهی، جسد مسعود در منطقه گردشگری تفریحی گوری گل در حالی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به قتل رسیده بود. : جسد مسعود حسابگر، سرمایه گذار برج باراما، بعد از یک ماه مفقودی با تلاش بازپرس ویژه قتل تبریز در حالی در "گوری گل" آذربایجان شرقی پیدا شد که به طرز رعب آور و وحشتناکی به دست باندی مخوف به قتل رسیده بود. رسیدگی به این...

وب‌گاه فرارو

شهرداری لواسان به ماجرای "تمرین مختلط" واکنش نشان داد.

وب‌گاه عصر ایران

دادستان عمومی و انقلاب لواسانات در خصوص فیلم منتشر شده از مجموعه ورزشی شهدای لواسان که در آن مکان ورزشکاران آقا و خانم بدون حجاب و به صورت مختلط تمرین می‌کردند، گفت: پس از آگاهی از این اقدام رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری لواسان به ماجرای تمرین مختلط واکنش نشان داد. خبرگزاری برنا نوشت شهرداری لواسان به ماجرای "تمرین مختلط" واکنش نشان داد. پس از انتشار فیلمی از تمرین مختلط تعدادی از ورزشکار رزمی‌کار در باشگاهی در منطقه لواسان سرپرست شهرداری لواسان به این مساله واکنش نشان داد و در این خصوص توضیحاتی را ارائه کرد.