دوشنبه 16 مهر 1403

لو رفتن جزئیات تعهدنامه رونالدو به جورجینا؛ ماهانه صد هزار یورو مادام العمر

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
لو رفتن جزئیات تعهدنامه رونالدو به جورجینا؛ ماهانه صد هزار یورو مادام العمر

بعد از انتشار شایعات مجدد مبنی بر اختلاف جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو در نشریات پرتغال در روزهای اخیر، شایعه شده است که جورجینا یک تعهد نامه از رونالدو گرفته است!

وقت صبح نوشت: بعد از انتشار شایعات مجدد مبنی بر اختلاف «جورجینا رودریگز» و «کریستیانو رونالدو» در نشریات پرتغال در روزهای اخیر، شایعه شده است که جورجینا یک تعهد نامه از رونالدو گرفته است!

رسانه ها مدعی شدند که جورجینا رودریگز و کریستیانو رونالدو یک تعهدنامه پیش از ازدواج دارند که طبق این تعهدنامه در صورت بروز مشکل در رابطه این دو و جدایی احتمالی، سند یک عمارت در لافینکا در مادرید که متعلق به کریستانو است باید به نام جورجینا زده شود و همچنین کریستیانو باید ماهی صد هزار یورو مادام العمر به جورجینا بپردازد.

این در حالی است که جورجینا در مورد انتقادها و در کانون توجه بودن زندگی اش در گفتگوی جدیدش با مجله هارپرز بازار عرب، گفته است:

«شما نمیتونید همه رو خوشحال کنید، نباید اجازه داد کسی روی شما تاثیر منفی بزاره و باعث بشه از مسیر زندگی منحرف بشید این نظرات منفی از طرف اشخاصی میاد که منو نمیشناسن و نباید اجازه داد که این نوع مسمومیت بر زندگی و افکار شما حاکم بشه»

جورجینا همچنین گفته است:«ورزش، رقص و تغذیه مناسب براش بسیار مهمه و مهمترین اولویت زندگیش مادر بودن برای بچه هاشه».

جورجینا در پایان گفته:«دوست دارم مردم در آینده از من به عنوان فردی وفادار به ارزش ها، مهربان، و شکر گزار برای همه چیز در زندگیم یاد کنند».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جورجینا نامزد کریس رونالدو بدون آرایش و بچه به بغل (عکس) استایل جدید جورجینا در عربستان (عکس) واکنش تند جورجینا به ماجرای جدایی‌اش از رونالدو کامنت جورجینا برای همسر مسی: خیلی خوشگلی! (عکس) تماشاخانه

پیدا کردن دو خوک و یک خروس در زندان اکوادور توسط پلیس! (فیلم)

رشت تاریخی فقط میدان شهرداری و بازار نیست؛ اگر این بناهای تاریخی رشت را ندیده‌اید شاید دیگر نبینید / شهری که میراثی ندارد! (فیلم)

فیلم های دیگر
لو رفتن جزئیات تعهدنامه رونالدو به جورجینا؛ ماهانه صد هزار یورو مادام العمر 2
لو رفتن جزئیات تعهدنامه رونالدو به جورجینا؛ ماهانه صد هزار یورو مادام العمر 3
لو رفتن جزئیات تعهدنامه رونالدو به جورجینا؛ ماهانه صد هزار یورو مادام العمر 4