جمعه 4 آبان 1403

لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم

گروه حج و زیارت خبرگزاری فارس؛ زیارت امام حسین علیه‌السلام در اولین شب جمعه ماه رجب که لیلهالرغائب شب عاشقی خالق و مخلوق نامیده می‌شود، سفارش شده است.

بر همین اساس هم جمعی از ایرانیان در کنار زائران کشورهای مختلف در این شب به کربلا مشرف شدند و در جوار حرم حسینی دست‌های نیاز را به سوی آسمان بلند کردند. پس از اقامه نماز مغرب و عشا، زائران دسته جمعی دعای فرج را زمزمه کرده و برای ظهور مهدی موعود دعا کردند.

لیلهالرغائب در کربلا

پس از آن زیارت عاشورا از حرم امام حسین علیه‌السلام پخش شد و زائران هم در هر گوشه و کنار این مکان مقدس این دعا را خواندند.

زائران تا حوالی نماز صبح در حرم امام حسین و حضرت عباس علیهماالسلام به دعاخوانی مشغول بودند و هرکس دست دعا را بلند کرده و حوائج خود را با خداوند درمیان می‌گذاشت.

با توجه به استقبال از سفرهای زیارتی کربلا در ماه رجب، حدود 300 کاروان زیر نظر سازمان حج و زیارت یعنی 12 هزار ایرانی در لیلهالرغائب در شهرهای زیارتی عراق حضور داشتند. در ادامه تصاویری از حال و هوای کربلا در لیلهالرغائب را مشاهده کنید:

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید لیله الرغائب کربلا حرم امام حسین زیارت ماه رجب این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم 2
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم 3
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم 4
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم 5
لیلهالرغائب در کربلا + عکس و فیلم 6