جمعه 31 فروردین 1403

لیورپول

لیورپول

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام از اینکه میکا ریچاردز، ستاره سابق منچستر سیتی، به قولش عمل نکرد، از او گله کرد.

وب‌گاه ورزش سه

آتالانتا و فیورنتینا امشب می‌توانند یک سهمیه اضافی برای فصل آینده چمپیونزلیگ به کشورشان ایتالیا هدیه بدهند.

وب‌گاه ورزش سه

با حذف سیتی و آرسنال از لیگ قهرمانان و عدم حضور انگلیسی‌ها در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ باید پرسید آیا لیگ برتر همچنان بهترین لیگ دنیا است؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

عادل فردوسی پور گفت: هفته‌های آخر خیلی حساس و جذاب و دیدنی شده و فکر می‌کنم خوب شد جلوی بیانیه‌نویسی‌ها را گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین، عادل فردسی‌پور گزارشگر سابق صدا و سیما در حاشیه یادبود عبدالقدیر آب‌پرور به بیانیه‌نویسی‌های تیم‌های لیگ برتر واکنش نشان داد. به گزارش روبرونیوز عادل فردوسی‌پور در حاشیه بازی صبح امروز بین تیم‌های رسانه ورزش و پیشکسوتان فوتبال ایران به مناسبت یادبود...

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی‌پور در حاشیه دیدار تیم رسانه ورزش و تیم پیشکسوتان درباره لیگ قهرمانان اروپا و شرایط فوتبال ایران و لیگ برتر صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که رئال مادرید به لطف شانس خوبش توانسته است به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

وب‌گاه ورزش سه

دنیس اکرت نسبت به وضعیت خودش در لیگ بلژیک رضایت دارد ولی پیشنهادات نقل و انتقالاتی را هم بررسی خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

چه خوب بود یورگن کلوپ پس از فتح لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا با لیورپول وداع می‌کرد؛ ولی به نظر می‌رسد نباید امید چندانی به فتح این دو جام از سوی لیورپولِ یورگن کلوپ داشته باشیم. تاریخ لیورپول با یورگن کلوپ زیباتر شد. همین برای قدردانیِ همیشگیِ بندرنشینان قرمزپوش از این مربی آلمانی کافی است.

وب‌گاه ورزش سه

یورگن کلوپ می‌گوید تیمش فردا مقابل آتالانتا کار دشواری خواهد داشت و صعودش تنها در صورتی ممکن خواهد بود که اتفاقی ویژه بیفتد.

وب‌گاه ورزش سه

آلیسون بکر، دروازه‌بان لیورپول، در آستانه بازی با آتالانتا گفت تیمش کار بسیار دشواری برای برگرداندن نتیجه بازی رفت دارد.

وب‌گاه ورزش سه

جود بلینگام که در تابستان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ انگلیسی قرار گرفته بود از انتخاب رئال مادرید خوشحال است.

وب‌گاه ورزش سه

جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، در آستانه دیدار با لیورپول گفت از اینکه نامش به عنوان جانشین یورگن کلوپ مطرح شده خوشحال است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب تیم‌های منچستر سیتی - رئال مادرید و بایرن مونیخ - آرسنال به مصاف هم می‌روند.

وب‌گاه ورزش سه

فرمت برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا از فصل آینده تغییر می‌کند و تیم‌های بیشتری فرصت حضور در این مسابقات را خواهند داشت.

وب‌گاه ورزش سه

داوید دخیا که در پایان فصل گذشته از منچستریونایتد جدا شد، همچنان بدون تیم است.

وب‌گاه ورزش سه

سرانجام مرد اسپانیایی نیز بعد از یک سال و چهار ماه از تراکتور جدا شد.