دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

لیگ آزادگان؛ توقف خانگی پارس‌جنوبی مقابل فجر / سایپا در یک قدمی صدر

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
لیگ آزادگان؛ توقف خانگی پارس‌جنوبی مقابل فجر / سایپا در یک قدمی صدر

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک (آزادگان) فوتبال کشور امروز از ساعت 14 با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد. در مهم‌ترین این دیدار‌ها تیم فوتبال پارس جنوبی جم میزبان فجر سپاسی بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه پارس‌جنوبی با 26 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و فجر سپاسی با 25 امتیاز در رتبه پنجم ایستاد. تیم رده دومی ساپیا...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ یک (آزادگان) فوتبال کشور امروز از ساعت 14 با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.

در مهم‌ترین این دیدار‌ها تیم فوتبال پارس جنوبی جم میزبان فجر سپاسی بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با این نتیجه پارس‌جنوبی با 26 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و فجر سپاسی با 25 امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

تیم رده دومی ساپیا نیز توانست با نتیجه یک بر صفر، شهرداری همدان، میهمان خود را مغلوب کند و با 28 امتیاز و یک بازی کمتر همچنان پشت سر شمس‌آذر قزوین در رده دوم قرار بگیرد. تک گل سایپا را در این دیدار سید محمد طباطبایی بافقی در دقیقه 11 به ثمر رساند.

در آخرین دیدار این هفته شمس‌آذر قزوین صدرنشین این رقابت‌ها از ساعت 15:15 دقیقه مقابل آرمان گهر قرار گرفته و دیدار خیبر خرم آباد در مقابل شهرداری آستارا نیز با تاخیر آغاز شده است.

نتایج سایر دیدار‌های امروز به شرح زیر است:

استقلال خوزستان 2 - خوشه طلایی ساوه صفر

چوکا تالش صفر - خلیج فارس ماهشهر صفر

ون پارس اصفهان 2 - استقلال ملاثانی صفر

مس شهر بابک صفر - دریا بابل صفر

انتهای پیام /

لیگ آزادگان؛ توقف خانگی پارس‌جنوبی مقابل فجر / سایپا در یک قدمی صدر 2