شنبه 22 اردیبهشت 1403

لیگ برتر هندبال | پیروزی نفت و گاز گچساران و شاملی کازرون

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
لیگ برتر هندبال | پیروزی نفت و گاز گچساران و شاملی کازرون

روز دوم رقابت‌های مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران با پیروزی نفت و گاز گچساران و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون دنبال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، دومین روز برگزاری مسابقات مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران با برگزاری 2 بازی ادامه یافت.

در نخستین بازی امروز به میزبانی استان قم امروز (دوشنبه) تیم نفت و گاز گچساران به مصاف پاس ناجای قم رفت و در پایان نماینده گچساران با نتیجه 32-26 پیروز این مصاف شد. نیمه نخست این رقابت نیز 13-11 به سود نفت و گاز به پایان رسید. در آخرین بازی دومین روز مسابقات مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران، تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برابر مس کرمان صف‌آرایی کرد و در نهایت با نتیجه 34 بر 25 پیروز و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی با 14 امتیاز مستحکم کرد. نیمه نخست این دیدار نیز 17 بر 13 به سود شاملی تمام شد. فردا، سه‌شنبه 16 آذر، در روز سوم برگزاری مسابقات مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال ایران دو مسابقه برگزار می‌شود که از ساعت 16 سپاهان نوین با ذوب‌آهن و از ساعت 18:15 ستارگان دشتستان با سپاهان بازی می‌کند. برگزاری مرحله چهارم دور رفت لیگ برتر هندبال تا روز جمعه 19 آذر ادامه دارد. انتهای پیام /