چهارشنبه 11 مهر 1403

لیگ برتر والیبال؛/ محبوب‌ترین تیم ایران و یک شروع قوی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
لیگ برتر والیبال؛/ محبوب‌ترین تیم ایران و یک شروع قوی

لیگ برتر والیبال 1403 با پیروزی شهرداری ارومیه آغاز شد و شاگردان علیزاده رقابت‌های امسال را مقتدرانه آغاز کردند.

به گزارش "ورزش سه"، نخستین مسابقه لیگ برتر 1403 به دیدار دو تیم شهرداری ارومیه و سپهر صدرا مشهد اختصاص داشت و شاگردان علیزاده با شکست سه بر صفر تیم سپهر صدرا رقابت‌های امسال را پرقدرت شروع کردند.

عرشیا بهنژاد، بابک فیاضی، جواد حسین آبادی، سهند الله وردیان، جاوید اسمعیل زاده، رمضان صحبتی، ابوالفضل قلی پور (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم شهرداری ارومیه در این مسابقه را تشکیل دادند.

پوریا یلی، اسماعیل طالبی، مهرداد بابایی، امیر افشار، ادریس دانشفر، علیرصا عبدی، بهنام ابراهیمی ترکیب آغاز کننده تیم سپهر صدار مشهد در این دیدار بودند.

شاگردان عبدالرضا علیزاده در ست نخست از نیمه دیدار قدرت نمایی خود را آغاز کرده و اختلاف امتیاز خود با حریف را افزایش دادند تا در نهایت این ست 25 بر 19 به نفع شهرداری ارومیه پایان یافت. در دومین ست شهرداری ارومیه با اختلاف بازی را پیش برد و این ست را هم با نتیجه 25 بر 18 به نفع خود تمام کرد.

در سومین ست علی‌رغم تلاش مشهدی‌ها بار دیگر شهرداری ارومیه از حریف پیشی گرفت اما رالی جذاب میان دو تیم تا انتهای بازی ادامه یافت تا در نهایت این ست 27 بر 25 به نفع ارومیه‌ای پایان یافت تا نخستین برد مقتدرانه لیگ برتر را رقم بزنند.

مردم والیبال دوست ارومیه به رغم سال‌ها حضور نماینده این شهر در لیگ برتر والیبال مردان همچنان در حسرت مدال طلا و مقام قهرمانی این رقابت‌ها هستند و به نظر می‌ر سد با این شروع پرقدرت امسال قصد دارند یکی از مدعیان قهرمانی باشند.