چهارشنبه 18 مهر 1403

ماجدی: دیگر پی‌گیر VAR نیستم / صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی غیرممکن نیست

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
ماجدی: دیگر پی‌گیر VAR نیستم / صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی غیرممکن نیست

عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: هر تیمی در جام جهانی شرکت می‌کند می‌خواهد جزو 16 یا 8 تیم نهایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سیدمیرشاد ماجدی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین امروز تیم ملی اظهار داشت: پس از استعدادیابی که برای تیم‌های زیر 17 و 20 سال داشتیم، در مسابقات مقدماتی شرکت و به مرحله نهایی پیکارهای آسیایی صعود کردند و خودشان را برای مسابقات نهایی برای حضور در جام جهانی آماده می‌کنند. تیم زیر 21 سال در بلاروس دو دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد. تیم زیر 15 سال در اردو حضور دارد و تا چند روز دیگر عازم بازی‌های کافا خواهد شد.

وی پیرامون عضویت در کارگروه VAR بیان داشت: تا زمانی که مسئولیت داشتم پیگیر بودم ولی الان دیگر نیستم. در حال حاضر خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران مسئولیت دارد و قرار است گزارش وضعیت بدهد.

ماجدی در تبریک قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم. قهرمانی برای هر رده‌ای که اتفاق بیفتد باعث افتخار است و امیدوارم ادامه داشته باشد.

او درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه حضور در جام جهانی 2022 عنوان داشت: هر آن چه که کادر فنی تیم ملی خواسته، آقای تاج و همکاران‌شان آماده می‌کنند و امیدواریم تیم ملی پرقدرت و پرفروغ در جام جهانی حضور یابد. وقتی تغییر سرمربی صورت می‌گیرد تمام نگاه‌ها این می‌شود که بهترین‌ها برای تیم ملی اتفاق بیفتد. ما هم امیدوارم تیم ملی از گروهش صعود کند.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که چرا تیم ملی در آستانه جام جهانی اسپانسر ندارد، اذعان داشت: اسپانسر بحثی است که شرکت‌ها باید در مزایده‌ها و مناقصات شرکت کنند. زمان کم است اما فکر کنم اسپانسر خوبی برای تیم ملی بگیریم. وی در مورد صعود تیم ملی از گروهش تصریح داشت: هر تیمی در جام جهانی شرکت می‌کند می‌خواهد جزو 16 یا 8 تیم نهایی قرار بگیرد. هیچ تیمی اجازه عبور به تیم دیگر را نمی‌دهد و ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. با بازی‌هایی که از ایران مقابل اروگوئه و سنگال دیدیم، به تیم ملی خوش‌بین شدیم. بازی‌های انگلیس برابر ایتالیا و آلمان را دیدیم، همینطور دیدارهای آمریکا و ولز را. اگر این شرایط پیش برود، صعود ایران غیرممکن نیست. سرپرست سابق فدراسیون در واکنش به حضور شهره موسوی در جلسه اخیر هیئت رئیسه در شرایطی که تیم‌های ملی رده بانوان نتایج خوبی کسب نکرده‌اند، تأکید داشت: تیم‌های مختلف از جمله زیر 15 سال و جوانان با وجود تغییر سرمربی قهرمان کافا شدند. در مورد خانم موسوی باید بگویم او طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال نایب رئیس سوم فدراسیون و نایب رئیس بانوان بوده و حضورش قانونی است. در رابطه با پرونده‌هایش نمی‌دانم، چون در صلاحیت ما نیست. او در رابطه با کاندیدا شدن برای مدیرعاملی باشگاه استقلال خاطرنشان ساخت: خیلی‌ها بودند و شاید اسم بنده هم بوده باشد، اما تمام فکر و ذکر من فدراسیون و کمیته جوانان است. ماجدی در پایان راجع به لباس تیم ملی گفت: من لباسی که اینجا هست را، ندیده‌ام و فردا از البسه تیم ملی رونمایی خواهد شد. طرح لباس ساده است. (در این لحظه خبرنگاران لباس را به ماجدی نشان می‌دهند). من طراح نیستم اما ان‌شاء‌الله ایران با پیراهن خوبی وارد میدان خواهد شد. بیشتر بخوانید؛ ماجدی: تا 2 هفته آینده اخبار خوبی درباره VAR داریم / حذف تیم ملی از جام جهانی انصاف نیست!