شنبه 15 اردیبهشت 1403

ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ماجرای تذکر یکی از نیرو‌های حافظیه به یک کودک

سرپرست مجموعه حافظیه درباره تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره حافظ توضیحاتی ارائه داد.

شهرام زندوکیلی سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه در شیراز با اشاره به انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر تذکر یکی از نیرو‌های مراقبتی مجموعه فرهنگی تاریخی، حافظیه به شعرخوانی کودکی بر سر مقبره شمس‌الدین محمد حافظ شیرازی که با واکنش برخی کاربران مواجه شد، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت انسانی بازدیدکنندگان از مقبره لسان‌الغیب به‌ویژه نونهالان ایران اسلامی، نیروی خاطی در مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه توبیخ شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، او با بیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبان آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.

ثابت اقلیدی رئیس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس هم یادآور شد: هر ساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیری از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

استان پهناور فارس و شهر شیراز به‌عنوان سومین حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و سرزمین ادب و هنر، میزبانی از هم‌وطنان را افتخار خود می‌داند و به گفته خواجه راز حافظ شیرازی:

رواق منظر چشم من آشیانه توست / کرم نما و فرودآ که خانه، خانه توست

از میان اخبار

شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

ماجرای روانشناس اینستاگرامی که هم دیوانه بود هم مسلح!