یک‌شنبه 23 اردیبهشت 1403

ماجرای ربوده شدن همیار محیط زیست؛ داریوش احمدی کجاست؟

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
ماجرای ربوده شدن همیار محیط زیست؛ داریوش احمدی کجاست؟

دیروز خبری بر مبنای یک توییت منتشر شد مبنی بر که یکی از همیاران محیط زیست در سوادکوه مازندران دزدیده شده که نگرانی بسیار را به دنبال داشت. در این توییت آمده بود این همیار دزدیده و به محل نامعلومی برده شده و در تماس تلفنی با مادر این همیار این موضوع تایید شده است.

بعد از این اتفاق سرهنگ جمشید محبت‌خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: طی صحبتی که با یگان محیط زیست سوادکوه انجام دادیم، داریوش احمدی همیار محیط زیست بوده که به همراه دوست خود در منطقه‌ای به نام ارده‌کوه در حال گشت‌زنی بوده و به 2 فرد برخورد می‌کنند که به ظاهر شکارچی بوده‌اند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: بعد از اینکه همیار محیط زیست به طرف آن دو فرد می‌رود، دوست او فرار کرده و به سمت شهر باز می‌گردد و به مادر او می‌گوید که داریوش ربوده شده است. انگیزه این فرد از این حرف مشخص نیست. بعد از آن مادر او به محیط زیست و نیروی انتظامی اعلام می‌کند که فرزند او ربوده شده است.

محبت‌خانی افزود:، اما بعد از پیدا شدن، این فرد اعلام کرد که ربایشی در کار نبوده و بین ما درگیری اتفاق نیفتاده است.

امروز هم این فرد داریوش احمدی‌پور در فیلمی که از خود منتشر کرد، اعلام کرد «هیچ ربودنی در کار نبوده است و گفت، چون این فصل مرال‌ها برای تغذیه به کنار چشمه‌ها می‌آیند، ما برای حفاظت از این حیوانات در آن منطقه بودیم که متوجه 2 نفر شکارچی شدیم.

من گوشی خود را به دوستم دادم که فیلم بگیرد و خودم به سمت آن دو نفر رفتم. متاسفانه دوستم منتظر نشد که بقیه ماجرا را ببیند و رفت. من به سمت آن‌ها رفتم و برایشان از اهمیت مرال گفتم و اینکه مساله حفاظت چقدر مهم است و آن‌ها از شکار منصرف شده و رفتند، اما دوست من به مادرم چیزی را گفت که اتقاق نیفتاده است.»

از میان اخبار

جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ 5 نفر دستگیر شدند

طالبان در سیلاب هم آب را روی سیستان بست؟