پنج‌شنبه 19 مهر 1403

ماجرای مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه خوارزمی چه بود؟

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
ماجرای مسمومیت غذایی دانشجویان دانشگاه خوارزمی چه بود؟

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود گنج بخش، معاون امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی در خصوص مسمومیت بخشی از دانشجویان این دانشگاه به تهران 20 گفت: دانشجویانی که حالشان نامساعد بود تحت درمان قرار گرفتند و طبق آخرین آمار به جز سه نفر که هنوز تحت درمان هستند مابقی دانشجویانی که به درمانگاه مراجعه کرده بودند، مرخص شده و در خواگباه استراحت می‌کنند. گنج‌بخش در خصوص اقدامات دانشگاه...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمود گنج بخش، معاون امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی در خصوص مسمومیت بخشی از دانشجویان این دانشگاه به تهران 20 گفت: دانشجویانی که حالشان نامساعد بود تحت درمان قرار گرفتند و طبق آخرین آمار به جز سه نفر که هنوز تحت درمان هستند مابقی دانشجویانی که به درمانگاه مراجعه کرده بودند، مرخص شده و در خواگباه استراحت می‌کنند.

گنج‌بخش در خصوص اقدامات دانشگاه برای رسیدگی به دانشجویان مسموم خاطرنشان کرد: برای بیان چرایی این اتفاق باید گزارش پزشکی اعلام بشود؛ اما در جهت اقداماتی که ما باید برای درمان و اعزام آن‌ها به مراکز درمانی و مواردی که لازم بود انجام می‌دادیم کوتاهی صورت نگرفته است.

معاون امور دانشجویی دانشگاه خوارزمی افزود: امروز 12 آذر چند جلسه با گروه‌های مختلف دانشجویان داشتیم. درخواست‌های آن‌ها شنیده و دستورات لازم به بخش‌های مختلف داده شد تا نگرانی‌های دانشجویان برطرف بشود.

وی درباره زمان اعلام نتیجه این اتفاق گفت: آزمایشات پزشکی و محیطی انجام از دانشجویان و فضا و مواردی که ممکن بود دخیل باشد، توسط معاونت بهداشت شبکه بهداشت و درمان استان البرز صورت گرفته است. گفته‌اند که اعلام نتیجه این آزمایش از 48 تا 72 ساعت به طول می‌انجامد.