شنبه 15 اردیبهشت 1403

مادر کیمیا علیزاده هم در آلمان کشف حجاب کرد | تصویری جنجالی از خانواده کیمیا علیزاده

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع
مادر کیمیا علیزاده هم در آلمان کشف حجاب کرد | تصویری جنجالی از خانواده کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده تکواندوکار اسبق تیم ملی، با انتشار عکسی از خودش کنار پدر و مادرش از پیوستن خانواده اش به او در آلمان خبر داده است.

در روزهایی که عملکرد ضعیف کیمیا علیزاده بعد از مهاجرت با انتقادهای زیاد رسانه های مجازی روبه رو شده، او به یکباره با منتشر کردن عکسی از پدر و مادرش در کشور آلمان باعث تعجب مخاطبینش شده است.

ظاهرا خانواده کیمیا برای جشن تولد دخترشان به آلمان سفر کرده اند تا در کنار او باشند. اما به عقیده عده ای از کاربران فضای مجازی، حال روحی کیمیا و شرایط عجیب این روزهای زندگی اش علت سفر خانواده او به آلمان شده است.

چرا که در تصاویر روز تولدش هیچ عکس و نامی از همسرش حامد معدنچی برده نشده است و همین امر با واکنش های متفاوت و سوال برانگیزی در پیج شخصی او مواجه شده است.

واکنش عجیب تلویزیون به حرف‌های جنجالی مجریان علیه کیمیا علیزاده!

یکی از تلخ‌ترین اتفاقات رخ‌داده در المپیک توکیو 2020 تقابل دو ورزشکار ایرانی با یکدیگر بود که البته شیوه برخورد صداوسیما با کیمیا نمک بیشتری بر این زخم بود.

به گزارش خبر ورزشی، کیمیا علیزاده با وجود موفقیت‌هایی که به همراه تیم ملی ایران به‌دست آورد، بعد از بازی‌های المپیک ریو از ایران مهاجرت کرد و در بازی‌های المپیک توکیو با پرچم تیم پناهندگان مقابل ناهید کیانی، هم‌تیمی سابقش قرار گرفت و در نهایت برنده آن جدال تمام ایرانی شد.

اتفاق عجیب‌تر اما رفتاری بود که مجریان دو شبکه سه و ورزش سیما علیه کیمیا علیزاده داشتند. آنها علاوه بر پخش آیتم‌هایی که سعی در تخریب چهره کیمیا علیزاده داشت، صحبت‌هایی را مطرح کردند که با واکنش تند مخاطبان ورزش روبه‌رو شد.

بهزاد کاویانی در شبکه سه و مهدی توتونچی در شبکه ورزش، خط مشخصی را برای قراردادن کیمیا علیزاده علیه مردم ایران کشیدند و هر دو به نوعی این موضوع را بازتاب دادند که کیمیا علیزاده با پول مردم ایران شناخته شده و بعد «آلت دست بیگانگان» شده است.

مادر کیمیا علیزاده هم در آلمان کشف حجاب کرد | تصویری جنجالی از خانواده کیمیا علیزاده 2