سه‌شنبه 2 تیر 1405

مالکان مهدکودک‌های آبیک اجاره بهای دوران کرونایی را بخشیدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مالکان مهدکودک‌های آبیک اجاره بهای دوران کرونایی را بخشیدند

قزوین - ایرنا - مدیرکل بهزیستی قزوین گفت: مالکان مهدکودک‌های آبیک با هدف همدلی و نوع‌دوستی اجاره بهای دوران شیوع بیماری کرونا را بخشیدند.

علیرضا وارثی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقدامات به صورت خودجوش و در راستای کمک به همنوعان و تقویت آموزش و مراقبت کودکان انجام شده و مورد توجه شهرستان‌های دیگر نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مالکان مهدکودک‌های شهرستان قزوین و البرز نیز تصمیم دارند در این کار خیرخواهانه سهم باشند، افزود: از 24 ساعت گذشته تاکنون موج همدلی و نوع دوستی مالکان مهدهای کودک در استان رو به افزایش است.

وارثی در ادامه به همکاری بانک رفاه استان برای اعطای تسیهلات به مهدهای کودک اشاره کرد و گفت: 25 میلیارد ریال از منابع بانک رفاه برای اعطای تسهیلات 400 میلیون ریالی به مهدهای کودک تخصیص داده شده و آماده پرداخت به متقاضیان است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اگرچه شیوع بیماری کرونا باعث شد تا در 2 ماه گذشته شرایط اقتصادی سختی بر مهدهای کودک اعمال شود، اما روحیه جوانمردی ریشه‌های عمیقی در جامعه ما دارد که هرگاه لازم باشد به منصه ظهور می رسد و یکی از آنها بخشش اجاره بهای این مکان ها بوده که امیدواریم به همه مهدهای کودک تعمیم پیدا کند.

استان قزوین دارای 110 مهد کودک تحت نظارت بهزیستی است.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*