چهارشنبه 6 تیر 1403

ماموریت قالیباف به نمایندگان مجلس بعد از آتش سوزی مرگبار بیمارستان رشت

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ماموریت قالیباف به نمایندگان مجلس بعد از آتش سوزی مرگبار بیمارستان رشت

رئیس مجلس در پیامی به کمیسیون بهداشت و درمان ماموریت داد که ابعاد حادثه بیمارستان رشت را بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بیمارستان قائم رشت بامداد امروز دچار حریق گسترده شد و تا الان 9 نفر جان خودشان را از دست داده‌اند.

در همین راستا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی به کمیسیون بهداشت و درمان ماموریت داد که ابعاد حادثه بیمارستان رشت را بررسی کرده و گزارش آن را به مجلس ارائه کند.

بنابر گزارش ایسنا، متن پیام قالیباف به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

وقوع حادثه تلخ و تأثرآور آتش‌سوزی در بیمارستان قائم‌شهر رشت که باعث جان‌باختن جمعی از هم‌وطنان و بیماران بستری در این بیمارستان شد، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.

لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط به‌فوریت به بررسی علل وقوع آتش‌سوزی و شناسایی مسببان احتمالی پرداخته و کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نمایندگان محترم شهر رشت نیز با تحقیق و پیگیری ابعاد و جزئیات این سانحه ناگوار نسبت به ارائه گزارش دقیق و شفاف آن برای نمایندگان ملت اقدام کنند.

ضمن عرض تسلیت به مردم شریف استان گیلان و خانواده‌های مصیبت‌دیده و داغ‌دار، برای جان‌باختگان رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر و همچنین برای مصدومین شفای عاجل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.»

قالیباف درحالی این پیام را به عنوان رئیس مجلس صادر کرده است که به دلیل حضور در انتخابات ریاست جمهوری از مجلس مرخصی گرفته است.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1921384