یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

مانچینی تا لحظه آخر از ستاره النصر دست نمی‌کشد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
مانچینی تا لحظه آخر از ستاره النصر دست نمی‌کشد

با وجود مصدوم شدن ایمن یحیی، وینگر تیم ملی عربستان، سرمربی این تیم روبرتو مانچینی از کنار گذاشتن او از فهرست خودداری کرده و می‌گوید تا آخرین لحظه منتظر بازگشت او می‌ماند.

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های عربستانی از مصدومیت جدی وینگر این تیم ایمن یحیی در بازی دوستانه قبلی عربستان خبر می‌دهند و گفته می‌شود او با پارگی تاندون پا مواجه شده است. با اینحال مانچینی همچنان به بازگشت این بازیکن النصر امیدوار بوده و حاضر نیست او را از فهرست عربستان خط بزند.

عربستان امشب در یک بازی دوستانه مقابل فلسطین به تساوی بدون گل رسید ولی مصدومیت ایمن یحیی به دیدار دوستانه قبلی که روز پنج‌شنبه مقابل لبنان برگزار شد برمی‌گردد.

روزنامه الریاضیه می‌گوید مانچینی برای ارائه لیست نهایی و غیر قابل تغییر عربستان برای جام ملتها همچنان زمان دارد و او ترجیح می‌دهد تا آخرین لحظه منتظر خبری مثبت از ایمن یحیی بماند. آخرین زمانی که تیمهای ملی پیش از شروع جام ملتها باید لیست نهایی‌شان را به برگزارکنندگان ارائه بدهند شش ساعت پیش از اولین بازی‌شان در این تورنمنت خواهد بود.

با اینحال الریاضیه معتقد است امید مانچینی به بازگشت یحیی واهی است چرا که او برای بازگشت به میادین دست کم به شش هفته زمان نیاز دارد. در نتیجه او حتی از میانه جام ملتها هم قادر به حضور در تیم ملی کشورش نخواهد بود.

مانچینی تا لحظه آخر از ستاره النصر دست نمی‌کشد 2