چهارشنبه 11 مهر 1403

ما خود را برای دیوانگی احتمالی اسرائیل آماده کرده‌ایم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
ما خود را برای دیوانگی احتمالی اسرائیل آماده کرده‌ایم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما خود را برای دیوانگی احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ایران و تکرار خطای خود بیفتد، اما باید بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق 2، گفت: دیشب همه ظالمان از ترس به خود لرزیدند و همه آزادی‌خواهان دنیا از شوق و امید سرشار شدند.

وی بیان کرد: دشمن تصور می‌کرد که با عملیات‌های ترور کار حزب الله لبنان را تمام کرده است، لذا باور نمی‌کرد که قوی‌تر از گذشته و با صخره سخت حزب الله لبنان روبرو شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به داشتن فرمانده کل قوایی که راهبری حکیم شجاع و مجاهد و با ایمان و باورمند به مردم و متصل به قدرت لایزال الهی است، می‌بالیم و همیشه و در همه شرایط خود را تابع محض فرمایشات ایشان می‌دانیم و بالاترین افتخار خود را سربازی بی چون و چرای رهبری می‌دانیم.

قالیباف تاکید کرد: ممکن است رژیم صهیونیستی به فکر تعرض به خاک ایران و تکرار خطای خود بیفتد، اما باید بداند که ما خود را برای این دیوانگی احتمالی او آماده کرده‌ایم و پاسخ بعدی ما به تجاوزهای احتمالی در سطحی بسیار متفاوت صورت خواهد گرفت و حتماً این رژیم در صورت تعرض به ایران، موجودیت خود را با شکست بسیار بیشتری به سمت فروپاشی سوق خواهد داد.

در حال تکمیل