سه‌شنبه 24 مهر 1403

مبارزان انقلابی هرمزگان به پویش "فلسطین با توهستیم" پیوستند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مبارزان انقلابی هرمزگان به پویش "فلسطین با توهستیم" پیوستند

بندرعباس - ایرنا - پویش "فلسطین با توهستیم" که به همت حوزه هنری هرمزگان و به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس تشکیل شده و جمعی از مباران انقلابی این استان به این پویش پیوستند.

مسوول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری هرمزگان در خصوص محمد رزم یکی از مبارزان انقلابی این استان که وی به پویش "فلسطین با توهستیم" پیوسته است، گفت: رزم از جوانان انقلابی دهه 50 در هرمزگان است و می‌توان وی را کتاب مصور انقلاب در این استان و در بندرعباس نامید.

اعظم پشت مشهدی در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این مبارز انقلابی در آن روزهای سخت و پر فراز و نشیب منتهی به انقلاب، جوان پرشور و با شم رسانه‌ای بوده و تلاش زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی در استان هرمزگان داشته است.

محمد رزم بازنشسته شورای نگهبان و یکی از فعالان انقلابی در هرمزگان است که نقش فعالی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی زمان انقلاب داشته از جمله در کتابخانه اسلامی مسجد امام (ره) بندرعباس داشته است.

وی از سال‌های 47 با شخصی به نام تربت آشنا می‌شود و به همراه وی و چند نفر از دوستان دیگر در نماز جماعت مسجد یزدی‌های بندرعباس فعالیت‌های انقلابی خود را آغاز می‌کند.

پشت مشهدی ادامه داد: با توجه به ضرورت گرامیداشت روز جهانی قدس برنامه‌های حوزه هنری در فضای مجازی دنبال می‌شود و رزمندگان و مبارزان انقلاب اسلامی استان پیام‌های همدلی خود را در فضای مجازی با عنوان " فلسطین با توهستیم " منتشر می‌کنند.