پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

مترو و اتوبوس در این شهر رایگان شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مترو و اتوبوس در این شهر رایگان شد

کلیه شهروندان تبریزی در بازه زمانی یکشنبه اول مهر تا شنبه هفتم مهرماه امسال به طور رایگان از خدمات اتوبوس و مترو استفاده خواهند کرد.

همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و شروع ماه مهر، شهرداری تبریز اقدام به ارائه خدمات رایگان برای استفاده از خطوط اتوبوسرانی و همچنین قطار شهری کرده است.

با پیشنهاد یعقوب هوشیار شهردار تبریز و موافقت شورای اسلامی شهر، در راستای اشاعه فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و کاهش سفرهای درون‌شهری تمامی شهروندان تبریزی در هفته نخست مهر می‌توانند به طور رایگان از خدمات مترو و بی آر تی استفاده کنند.

بر این اساس کلیه شهروندان تبریزی در بازه زمانی یکشنبه اول مهر تا شنبه هفتم مهرماه امسال به طور رایگان از خدمات این دو ناوگان استفاده خواهند کرد.

خبر مرتبط این خطوط مترو تهران شنبه تعطیل است

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از تعطیلی برخی خطوط مترو تهران در روز شنبه خبر داد.

مجموعه مترو، تمهیدات لازم برای خدمات رسانی مطلوب را مد نظر قرار داده و از ساعت 6 صبح تا 21 شب در 18 ایستگاه خط یک در خدمت شهروندان گرامی است.

خطوط بی آر تی اتوبوسرانی نیز در روزهای عادی از ساعت 6.15 صبح تا 20.30 و در روزهای جمعه و تعطیل از ساعت 7.15 صبح تا 20 به امر خدمات رسانی به همشهریان عزیز مشغول خواهند بود.

این اقدام در راستای کاهش میزان سفرهای درون شهری شهروندان با خودروی شخصی، کنترل میزان ترافیک در روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید و همچنین اشاعه فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مترو و اتوبوس در این شهر رایگان شد 2