دوشنبه 16 مهر 1403

مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
مجمع عمومی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت کردستان برگزار می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان از برگزاری مجمع عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره و توزیع سود سهام خبرداد و گفت: دارندگان سهام عدالت برای شرکت در این مجمع تا 15 آذر فرصت ثبت‌نام در سامانه اینترنتی سجام را دارند.

محمدعظیم ملک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان، با نماد «وسکرد» با سرمایه بالغ بر 91 هزار میلیارد ریال، وارد بازار سرمایه شده است تا شهروندانی که روش غیرمستقیم سهام عدالت را انتخاب کردند از سود و منافع آن، بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه سهامدارانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده‌اند، عضو شرکت سرمایه‌گذاری استانی هستند، اضافه کرد: با پیگیری‌های متعدد و تشکیل جلسات مختلف، شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان توانست با تسریع در افزایش سرمایه، صورت‌های مالی حسابرسی شده و سایر مدارک مورد نیاز، برای ورود به بورس اقدام کند و در این راستا هم موفق شود.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان یادآورشد: مجمع عمومی این شرکت در آذرماه امسال برای انتخاب اعضای هیات مدیره وتوزیع سود سهام برگزار می شود که باید سهامداران این شرکت قبل از برگزاری مجمع در سامانه سجام ثبت نام واحراز هویت وشناسایی شوند تا بتوانند مشارکت داشته باشند.

ملک گفت: برای تشکیل مجمع فوق العاده عمومی شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان ثبت نام 51 درصد دارندگان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را انتخاب کردند در سامانه سجام ضروری است.

وی اضافه کرد: وبیناری درخصوص تشریح و اطلاع رسانی در این خصوص با حضور فرمانداران و بخشداران به ریاست معاون سیاسی امنیتی استاندار هم طی هفته جاری برگزار شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی کردستان افزود: با توجه به شرایط موجود شیوع کرونا هماهنگی به گونه‌ای انجام شده که نیازی به حضور و ازدحام مردم نیست و از طریق ثبت نام در سایت اینترنتی سجام برای احراز هویت می‌توانند تا 15 آذرامسال اقدام کنند.

ملک اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و 195 هزار و 145 نفر مشمولین سهام عدالت استان 491 هزار نفر در حدود 41 درصد روش مستقیم و مابقی هم روش غیرمستقیم در آزاد سازی سهام عدالت را انتخاب کردند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کردستان یادآور شد: مجمع عمومی این شرکت درآذرماه امسال برای انتخاب اعضای هیات مدیره وتوزیع سود سهام برگزار می‌شود که باید سهامداران این شرکت قبل از برگزاری مجمع در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت و شناسایی شوند تا بتوانند مشارکت داشته باشند.

ملک با اشاره به اینکه بهره مندی از خدمات سهامداری در شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت منوط به ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) است، گفت: مشمولانی که تاکنون در این سامانه ثبت نام نکرده اند، باید هر چه سریعتر ثبت نام و احراز هویت خود را در این سامانه انجام دهند.

*س_برچسب‌ها_س*