دوشنبه 16 مهر 1403

مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روز‌ها در ضاحیه

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
مجموعه مستند «باروت و بیروت» روایتی از نبرد این روز‌ها در ضاحیه

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، باروت و بیروت مجموعه مستند ده قسمتی است و به بررسی شرایط زندگی لبنان پس از حملات رژیم صهیونیستی به بیروت می‌پردازد. امینی در هر قسمت به سراغ یک سوژه میرود وبا او درباره زندگی در شرایط کنونی ضاحیه گفتگو می‌کند. میلاد امینی موحد، مستندساز، با هدف ساخت مستند «باروت یا بیروت» به لبنان سفر کرده است. او با حضور در مناطق ویران شده، روایتی مستند و عینی...

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، باروت و بیروت مجموعه مستند ده قسمتی است و به بررسی شرایط زندگی لبنان پس از حملات رژیم صهیونیستی به بیروت می‌پردازد. امینی در هر قسمت به سراغ یک سوژه میرود وبا او درباره زندگی در شرایط کنونی ضاحیه گفتگو می‌کند.

میلاد امینی موحد، مستندساز، با هدف ساخت مستند «باروت یا بیروت» به لبنان سفر کرده است. او با حضور در مناطق ویران شده، روایتی مستند و عینی از مقاومت شگفت‌انگیز مردم لبنان در برابر حملات اخیر رژیم صهیونیستی و پیامد‌های دردناک این رویداد‌ها را به تصویر کشیده است.

امینی موحد در این سفر با مردم لبنان، گفتگو میکند تا از نزدیک با شرایط زندگی و مبارزات آنها آشنا شود این مجموعه روایتی از نبرد حزب الله از زبان مردم لبنان است که در روز‌های اخیر از شبکه افق سیماروی آنتن رفته است و به زودی از شبکه مستند نیز پخش خواهد شد. یکی از سوژه‌های این مستند که عضو نیروی دفاع مدنی لبنان و مسئول ایستگاه آتش نشانی ضاحیه جنوبی بود دو روز پس از تصویربرداری این مستند در حملات موشکی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.