یک‌شنبه 17 تیر 1403

مجوز استخدام صادر شد / ساکنان این استان به گوش باشند

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
مجوز استخدام صادر شد / ساکنان این استان به گوش باشند

سازمان اداری و استخدامی کشور مجوز استخدام 2016 نفر در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان را از طریق برگزاری آزمون استخدامی با اولویت جذب نیروهای بومی این استان صادر کرد.

علیرضا علیخانزاده رئیس امور جذب، بکارگیری ورشد این سازمان، با اعلام این خبر گفت: در راستای برقراری عدالت و ارتقای نظام سلامت در استان خوزستان، با استخدام 2016 نفر در حوزه بهداشت و درمان استان با اولویت استخدام افراد بومی موافقت و مجوزهای مربوطه برای برگزاری آزمون استخدامی در آینده‌ای نزدیک صادر شد.

به گفته علیخانزاده، بر اساس این مجوز با استخدام تعداد 626 نفر در حوزه بهداشت و تعداد 1390 نفر در حوزه درمان موافقت شده که بیش از نیمی از این مجوز به استخدام پرستاران مورد نیاز مراکز بهداشتی و درمانی اختصاص یافته است.

از محل صدور این مجوز، تعداد 384 نفر به کادر درمان موجود در بیمارستان‌های جدید الاحداث یازهرا (س) دزفول، بیمارستان فوق تخصصی قلب فاطمه الزهرا (س) بهبهان، بیمارستان شهدا شهر تشان و بیمارستان امام حسین (ع) شهر زیدون اضافه خواهد شد.

خبر مرتبط ثبت‌نام آزمون استخدامی 1403 دستگاه‌های اجرایی از فردا آغاز می‌شود

ثبت‌نام متقاضیان استخدام از طریق شرکت در دوازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از فردا، 14 تیرماه به صورت اینترنتی آغاز می‌شود.

علیخانزاده، هدف از صدور این مجوز را ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به مردم استان خوزستان عنوان کرد و افزود: همچنین از طریق این مجوز، با بکارگیری تعداد 61 پزشک متخصص موافقت شده است که نیاز مردم استان به دریافت خدمات تخصصی در مناطق کمتر برخوردار را مرتفع خواهد کرد. --> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

مجوز استخدام صادر شد / ساکنان این استان به گوش باشند 2